کد خبر: ۱۸۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 19
وقتی موها شروع به ریختن میکند و کم میشود، یعنی ریشه موها یا به دلیل هورمونی یا هر اختلال درونی دیگری قدرت کافی را ندارد و به راحتی میریزد چنین مویی به هیچوجه این توانایی را ندارد که فشار ناشی از اکستنشن را تحمل کند، چنین موهایی نمیتواند بار ناشی از وزن موهای متصل شده را تحمل کند و در نتیجه ریزش موی کششی ایجاد شده و آسیب بیشتری به موها وارد میشود.

شفا آنلین>سلامت>اکستنشن مو راهی است برای پرپشت کردن و بلند کردن مو و کدام خانم است که از چنین کاری استقبال نکند به خصوص وقتی آرایشگر توضیح میدهد که بیشتر اکستنشنها حدود 3 تا 5 ماه لابهلای موها دوام میآورند و میتوان این موهای اضافه شده را درست مثل موهای طبیعی شست و نرمکننده زد. اگر اکستنشن به وسیله فرد ماهری انجام شود، به هیچوجه درد ندارد و فقط ممکن است 2 تا 3 روز اول احساس کنید شیء اضافهای میان موهایتان قرار دارد اما بعد از گذشت چند روز این احساس از بین میرود. اما واقعا اکستنشن با موها چه میکند.

به گزارش شفاآنلاین:وقتی موها شروع به ریختن میکند و کم میشود، یعنی ریشه موها<The root of the hair> یا به دلیل هورمونی یا هر اختلال درونی دیگری قدرت کافی را ندارد و به راحتی میریزد چنین مویی به هیچوجه این توانایی را ندارد که فشار ناشی از اکستنشن را تحمل کند، چنین موهایی نمیتواند بار ناشی از وزن موهای متصل شده را تحمل کند و در نتیجه ریزش موی کششی ایجاد شده و آسیب بیشتری به موها وارد میشود.

ناگفته نماند که بین روشهای مختلف اکستنشن هیچ تفاوتی وجود ندارد و چه موها را با چسب بچسبانند چه با حلقه یا هر روش دیگری به هر صورت به موها فشار میآید و احتمال ریزش موی کششی افزایش مییابد. با هر روشی اکستنشن انجام بگیرد وزن موهایی که به موی ضعیف فرد متصل شدهاند هیچ فرقی نمیکند و به ریشهها فشار میآید.

اکستنشن به موهای سالم هم آسیب میزند
حتی اگر موها سالم هم باشد باز اکستنشن احتمال ریزش مو را افزایش میدهد چرا که یک تار مو فقط میتواند وزن خودش را تحمل کند و هر اضافه وزنی به ریشه فشار میآورد و آن را سست کرده و ریزش موی کششی را پیش میآورد. باید بدانید وقتی به طور مکرر موها با فشار کنده شوند(ریزش موی کششی) دیگر هرگز جای آنها مویی نخواهد رویید.

پزشک آنلاین
دکتر اکرم صالحی [ طب سنتی ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: