کد خبر: ۱۸۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 01
در هر مرحله از زندگي و زمان حيات کسب نيرو را نبايد فراموش کنيم و از راه هاي مختلف بايد نيرو کسب نماييم
شفاآنلاین>سلامت> حمله و هجوم با نيرو و قدرت انجام مي گردد و ترس و فرار در اثر از دست دادن قدرت و نيرو بوجود مي آيد و افرادي که به علل مختلف دچار کمبود انرژي و نيرو مي شوند و ياراي مقاومت را از دست مي دهند براحتي به انواع مشکلات و بيماري ها دچار مي شوند و در اثر القاء ترس و وحشت به خود روز به روز خود را ضعيف تر و ناتوان تر و انواع گرفتاري ها و امراض را به خود مسلط مي سازند.

به گزارش شفاآنلاین، در هر مرحله از زندگي و زمان حيات کسب نيرو را نبايد فراموش کنيم و از راه هاي مختلف بايد نيرو کسب نماييم.

چون فکر کردن و به دست آوردن راه هاي موفقيت نيز نياز به نيرو و توانايي دارد و افکار ناتوانان زشت و نا اميد کننده مي باشد. وجود قدرت در هر شخص باعث ناتواني طرف مقابل و عوامل مشکل ساز مي شود و زماني که خود را به قدرت مرکز متصل مي سازيم و از آن نيرو مي گيريم کمتر از مشکلات مختلف رنج مي بريم.

هنگامي که در ابتدا در برابر بيماري هاي ضعيف و مشکلات (Difficulties)سبک مقاومت از خود نشان مي دهيم قدرت خود را افزون ساخته و در مقابل مشکلات بزرگ تر ايستادگي از خود نشان مي دهيم و با ادامه اين وضعيت مي توانيم نيرو و قدرت خود را دوچندان سازيم.

کسب قدرت و از دست دادن آن معمولا تدريجي و در زمان لازم قابل انجام مي باشد و مقاوم شدن در برابر انواع بيماري ها (Diseases)و کسب ايمني نيز در مدت لازم انجام مي گيرد و آناني که بر اين امر واقف اند بسياري از مطالب را در طي زمان کسب مي نمايند و از آن بهره مي گيرند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: