کد خبر: ۱۸۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۶ - 2018January 14
مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو گفت: مبنای اداره کل آرایشی و بهداشتی این سازمان، ابتدا باید ایمن بودن محصولات از نظر سلامتی کامل باشد.

شفا آنلاین>سلامت>مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو گفت: مبنای اداره کل آرایشی و بهداشتی این سازمان، ابتدا باید ایمن بودن محصولات از نظر سلامتی کامل باشد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر عبدالمجید چراغعلی در مراسم معارفه مدیر کل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی و سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: شرکت‌های آرایشی و بهداشتی وارداتی را باید به سمتی سوق دهیم تا در کشور نمایندگی تاسیس کنند و متمرکز شوند، به تدریج در کشور تولیدات داشته باشند و سازمان غذا و دارو نیز حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو ادامه داد: برخی محصولات وارداتی نیز با توجه به تولیدات داخلی به هیچ عنوان نباید اجازه واردات داشته باشند و در این زمینه باید لیستی تهیه شود و به هیچ عنوان در این زمینه اقدامی نشود.

چراغعلی ادامه داد: شرکت‌های وارداتی می‌توانند از ظرفیت خالی کارخانجات داخلی نیز استفاده کنند که در این زمینه نیز باید برنامه‌هایی را تدوین کنیم.

وی افزود: باید تولیدکنندگان که باعث اشتغالزایی در کشور می‌شوند به صورت جدی حمایت شوند و تولیدکنندگان نیز باید کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مشاور اجرایی و سیاستگذاری سازمان غذا و دارو بیان داشت: مبنای اداره کل آرایشی و بهداشتی ابتدا باید ایمن بودن محصولات از نظر سلامتی کامل باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، چراغعلی گفت: تفکیک اداره‌ها باعث سرعت عمل در کارها خواهد شد و امیدواریم با کارهایی که انجام می‌شود، مردم از ادارات ما به نیکی یاد کنند.

برچسب ها: سلامت ، سازمان ، بهداشتی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: