کد خبر: ۱۸۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶ - 2018January 09
این کارگروه از اعضای کمیسیون بهداشت در تلفیق، سید مهدی فرشادان از اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق، نمایندگان و معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تشکیل شده است
شفاآنلاین>سلامت> عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ از تلاش برای افزودن اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ردیف های بیمه سلامت برای رفع کسری ها در بودجه ۹۷ خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، محمدنعیم امینی فرد با پیگیری های صورت گرفته در کمیسیون تلفیق مقرر شد با توجه به اهمیت ویژه بحث سلامت در بودجه کارگروهی تشکیل شود، گفت: این کارگروه از اعضای کمیسیون بهداشت در تلفیق، سید مهدی فرشادان از اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق، نمایندگان و معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  نمایندگان سازمان(Organization) برنامه و بودجه و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تشکیل شده است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: اعضای این کارگروه به تفاهم کلی در در مورد پیش بینی احکامی در بودجه برای کنترل بهینه هزینه ها و همچنین تامین  منابع مورد نیاز برای اجرای این احکام رسیده است.

وی با یادآوری اینکه تاکید کارگروه بر این است که یک درصد ارزش افزوده و 10 درصد هدفمندی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص یابد، گفت: در مورد وضع عوارض بر مواد غذایی آسیب رسان به سلامت پیشنهاداتی ارائه شده که انتظار می رود مورد موافقت کمیسیون تلفیق قرار گیرد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمک 9 هزار و 500 میلیارد تومانی برای حل بدهی بیمه سلامت از محل فروش اسناد خزانه اسلامی دیروز مورد موافقت کمیسیون تلفیق قرار گرفت، تصریح کرد: این مبلغ می تواند در رفع بدهی های انباشته سازمان بیمه سلامت موثر واقع شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 ادامه داد: همچنین به دنبال آن هستیم کاهش هزینه ها از طریق رفع همپوشانی و اعمال راهنمای بالینی در بودجه 97 واقعی شده و علاوه بر حل بدهی بیمه سلامت از محل فروش اسناد خزانه، کاهش سه درصدی اعتبارات بیمه سلامت در بودجه را با اضافه کردن 3 هزار و 500 میلیارد تومان به ردیف های بیمه(Insurance) سلامت در بودجه برطرف کنیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: