کد خبر: ۱۸۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴:۴۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۶ - 2018January 07
یکی از بهترین تصمیمات شروع درمان زودرس این ترکها است ؛ به ویژه زمانی که اینها هنوز قرمز یا صورتی رنگند؛زیرا وقتی رنگ این ترکها سفید یا نقره ای شد تقریباً علاج ناپذیر خواهند شد.

شفا آنلاین>سلامت>حدود 70% خانمها ترک پوستی شکم سینه یا باسن و یا استرچ مارک دارند.بارداری و افزایش وزن 2 عامل عمده در بروز استرچ مارکها هستند. اکثر مبتلایان می پندارند که هیچ راه حلی برای بهبود این ترکهای کششی نیست. در برخی از این خانمها مشکلات زیبایی<Beauty problems> به طور جدی پدید می آید.


به گزارش شفا آنلاین:یکی از بهترین تصمیمات شروع درمان زودرس این ترکها است ؛ به ویژه زمانی که اینها هنوز قرمز یا صورتی رنگند؛زیرا وقتی رنگ این ترکها سفید یا نقره ای شد تقریباً علاج ناپذیر خواهند شد.ن
وشیدن آب فراوان و مصرف میوه ها و سبزیجات تازه و غذای دریایی و جوانه ها در پیشگیری از این معضل مفیدند.

درمان دارویی :
اسید گلیکولیک AHA ,ویتامین های E ,A ,C , رتینوییدها یا مشتقات ویتامین آ به شکل مالیدنی مفیدند. برای حصول نتیجه ؛ ماساژ روزانه نواحی با محصولات و ترکیبات ذکر شده ,حداقل تا 3-4 ماه پیشنهاد می شود.در هنگام بارداری و شیر دهی جهت شروع درمان این خطوط حتماٌ با پزشک مشورت نمایید.

مایکرودرم :
نیز در کاهش عمق خطوط و تخفیف آنها حتی در زنان شیرده نیز با ایمنی و راحتی قابل اقدام است

لیزر درمانی :
لیزرهای عروقی نظیر PDL برای درمان ضایعات قرمز بویژه در پوستهعای روشن ؛ خوب پاسخ می دهند که البته در بهترین شرایط 6-9 جلسه درمان لازم می اید.
در مورد خطوط کششی سفید و شدیداً تحلیل رفته نیز امیدهای زیادی با تکنیک لیزر فراکشنال FRAXEL LASER در محو یا کاهش شدت آن خطوط پدید امده است .

پزشک آنلاین
دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: