کد خبر: ۱۷۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۶ - 2018January 02
قیمت طلا و سکه از دو عامل قیمت جهانی و نیز قیمت ارز تشکیل شده است. این روزها قیمت جهانی طلا ثابت است
شفاآنلاین>سلامت> رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران درباره ادامه روند گرانی سکه در روزهای آتی گفت: طی دو روز آینده با باز شدن بازارهای جهانی وضعیت نرخ ارز و قیمت طلای جهانی مشخص خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین، محمد کشتی‌آرای درباره افزایش نرخ سکه اظهار داشت: قیمت طلا و سکه از دو عامل قیمت جهانی و نیز قیمت ارز تشکیل شده است. این روزها قیمت جهانی طلا ثابت است و قیمت هر انس روی یک هزار و 303 دلار متوقف شده است اما نرخ ارز در چند روز گذشته با افزایش و نوساناتی همراه بوده که باعث افزایش قیمت طلا و سکه نیز شده است.

وی گفت: با محاسباتی که انجام می‌شود این افزایش(Increase)، با توجه به افزایش نرخ ارز کاملا طبیعی است. حباب ایجاد شده در ماه های گذشته کاهش پیدا کرده است و در حال حاضر افزایش نرخ سکه طبیعی بوده و حباب نیست.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران بیان کرد: افزایش قیمت جهانی در هفته گذشته معادل 28 دلار در هر انس نیز از علل دیگر افزایش نرخ سکه بوده است، در چند روز آینده با باز شدن بازارهای جهانی اگر کاهش قیمتی بر طلای جهانی باشد به بازار ما نیز منتقل خواهد شد و بالعکس.

کشتی‌آرای در پایان گفت: در طی دو روز آینده وضعیت نرخ (rate)ارز و قیمت طلای جهانی مشخص خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: