کد خبر: ۱۷۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۶ - 2017December 29
در حال حاضر در استان کرمان برای ساخت اینگونه بیمارستان بزرگ و منطقه ای همگرایی ایجاد شده است و همه باید برای احداث این بیمارستان انرژی بگذاریم
شفاآنلاین>سلامت> مدیرکل توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: زمانی که شهرستانها و استانهای کشور را برای ساخت بیمارستان اولویت بندی می کنیم، شهرستانهای استان کرمان از جمله جیرفت، بم و شهر کرمان در صدر این اولویت ها قرار می گیرند.

به گزارش شفاآنلاین، امیر ساکی در دیدار هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمان با استاندار، افزود: احداث بیمارستان های فوق تخصصی بزرگ منطقه ای را یکی از اولویت های کشور است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان کرمان برای ساخت اینگونه بیمارستان (Hospital)بزرگ و منطقه ای همگرایی ایجاد شده است و همه باید برای احداث این بیمارستان انرژی بگذاریم.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت به تعهدات خود برای احداث بیمارستان 700 تختخوابی شفا پایبند است، گفت: ساخت این بیمارستان به 300 میلیارد تومان نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: زمینی که در حال حاضر مشخص شده از نظر دسترسی ها وضعیت خوبی دارد و به دلیل نزدیکی به فرودگاه و وجود برخی آلودگی ها با مشکلاتی(Problems) مواجه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ساکی بیان کرد: به طور متوسط در کشور ساخت یک بیمارستان بزرگ هر 32 سال یکبار رخ می دهد و ظرف این دوره در هر یک از استان ها حداقل یک بیمارستان 200 تخت خوابی ساخته و یا در دست احداث است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: