کد خبر: ۱۷۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۶ - 2017December 27
رییس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با اشاره به سرعت تحول علم دندانپزشکی در جهان گفت: آشنایی با لیزر و ربات در جراحی و درمان دهان و دندان در کشور ضرورت است.

شفا آنلاین>سلامت>رییس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با اشاره به سرعت تحول علم دندانپزشکی در جهان گفت: آشنایی با لیزر و ربات در جراحی و درمان دهان و دندان در کشور ضرورت است.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر باقر شهنی زاده در نشست خبری دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکی عمومی ایران گفت: علم دندانپزشکی هر روز در حال تحول است و امروزه در حوزه تصویربرداری، عصب کشی و جراحی ریشه ها تغییرات عظیمی داشته ایم، به طوری که درمان های سنتی در حال فراموشی است و در همین راستا شعار این کنگره علمی هزاره سوم و هزاره دندانپزشکی دیجیتالی نام گذاری شده است.

وی با اشاره به پیشرفت علم تصریح کرد: ربات ها و لیزر تحول بزرگی ایجاد کرده است؛ و امروزه در کشورهای پیشرفته درمان و جراحی بدون خونریزی انجام می شود و هدف ما در این کنگره آشنایی با علوم جدید است.

وی افزود: برای بهداشت دهان و دندان به یک عزم ملی نیاز داریم و باید پیشگیری و آموزش را در اولویت قرار دهیم، هر چند سیاست های وزارت بهداشت و درمان روی درمان تدوین شده است.

دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در روزهای 19 تا 22 دی ماه با محوریت اندیشه های راهبردی راهی برای درمان موفق در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد
برچسب ها: لیزر ، دندان ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: