کد خبر: ۱۷۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۶ - 2017December 23
ریزش مو ممکن است بدلیل عوامل ژنتیکی و ارثی باشد و یا به صورت موضعی بخش هایی از سر در اثر جراحی های انجام شده و یا روش های آرایش مو و مدل بستن مو کم مو شده باشند
شفاآنلاین>سلامت> یک متخصص پوست گفت: عارضه‌ کاشت مو در کل فرآیندی است که باید زیر نظر کادر پزشکی ماهر انجام شود.

به گزارش شفاآنلاین، الهام وجدی پزشک پوست، مو و زیبایی گفت:عارضه‌ کاشت مو در کل فرآیندی است که باید زیر نظر کادر پزشکی ماهر انجام شود.

وی ادامه داد: اگر تراکم بافت را خیلی زیاد در نظر بگیریم ممکن است خون رسانی به فولیک‌ها مختل شود و انتقال آن به گراف در صورت خون رسانی به خوبی صورت نگیرد.

این متخصص پوست و مو افزود: امروزه با توجه به تاثیر موی سر در زیبایی چهره ، نیاز به کاشت مو بیشتر از پیش احساس می شود . ریزش مو ممکن است بدلیل عوامل ژنتیکی و ارثی باشد و یا به صورت موضعی بخش هایی از سر در اثر جراحی های انجام شده و یا روش های آرایش مو و مدل بستن مو کم مو شده باشند

وی در خصوص کاشت مو به روش ترکیبی ادامه داد:این روش مناسب ترین روش برای افراد کاملا طاس است و در این روش از ترکیب روش های FIT ,FUT جهت افزایش تراکم مو استفاده می شود.

 این متخصص(Expert) پوست و مو در ادامه به روش FUT اشاره داشته و گفت: در این روش از ناحیه پشت سر یک نوار باریک برداشته می شود و گرافت های مورد نیاز در قسمت های کم تراکم و یا بدون مو با حساسیت و دقت بالا کاشت می شوند.

وجدی در باره مراقبت های کاشت مو گفت:پس از انتخاب روش کاشت مو و انجام  آن توسط پزشک، بدلیل حساسیت این عمل باید تا چند روز از مصرف داروهایی كه موجب اختلال در روند انعقاد خون می شوند، خودداری کرد.

متخصص پوست(Skin) و مو ادامه داد:خصوصیات این مو‌ها مثل سایر مو‌ها در این است که فقط طی ماه اول پس از کاشت مو نباید مو‌ها را رنگ یا فر کرد.

وجدی یادآورشد: اگر کاشت مو توسط متخصص پوست و موی باتجربه و آشنا به جزئیات بیماری‌های پوست و مو و با رعایت شرایط استاندارد فیزیکی و استریلی انجام شود، عارضه‌ای در پی نخواهد داشت.

وجدی تصریح کرد:پس از کاشت مو عوارض موقت وجود دارند؛ ازجمله تورم خفیف در پیشانی که با تنظیم حالت نیمه نشسته در حین خواب برای چند شب اول و کمپرس سرد بلافاصله پس از کاشت مو قابل بهود است همچنین درد در منطقه دهنده یا گیرنده مو هم که اغلب خفیف و زودگذر است و با مصرف دارو‌های مسکن برطرف می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: