کد خبر: ۱۷۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 20
هموطنانی که در شهرهای آلوده زندگی می‌کنند، باید علائمی همچون سردرد، سرگیجه، تهوع، تنگی نفس و دردهای قلبی و قفسه سینه را جدی بگیرند

شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی سازمان اورژانس(Emergency) کشور گفت: هموطنانی که در شهرهای آلوده زندگی می‌کنند، باید علائمی همچون سردرد، سرگیجه، تهوع، تنگی نفس و دردهای قلبی و قفسه سینه را جدی بگیرند و در صورت داشتن چنین علائمی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

به گزارش شفا آنلاین،مجتبی خالدی با اشاره به تمهیدات اورژانس به دلیل آلودگی هوا اظهارداشت: آمبولانس‌ها و اتوبوس‌ها برای گرفتن شرح حال از بیماران، ارائه خدمات درمانی و اکسیژن درمانی و در صورت نیاز هماهنگی جهت انتقال به مراکز درمانی به همشهریانی که به ضرورت مجبور به خروج از منزل هستند، آماده خدمت است.

وی افزود: عدم تردد در سطح شهر به جز مواقع ضروری، استفاده از ماسک، خوردن مایعات به ویژه شیر و سبزیجات تازه از جمله اقدامات مهمی است که ساکنین شهر های آلوده می‌توانند انجام دهند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: هموطنانی که در شهرهای آلوده زندگی می کنند، باید علایمی مثل سردرد، سرگیجه، تهوع، استفراغ، تنگی نفس و دردهای قلبی و قفسه سینه را جدی بگیرند و در صورت داشتن چنین علائمی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

برچسب ها: سرگیجه ، سلامت ، اورژانس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: