کد خبر: ۱۷۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 19
در اثر تمرين و تکرار در مدت لازم مي توان هر يک از اعضاي بدن را تقويت کرده و کارائي آن را بيشتر نمائيم
شفاآنلاین>سلامت> پيري و سالخوردگي بيشتر از مغز و قسمت هاي بالاي بدن شروع مي شود و افرادي که تمايل به طول عمر طولاني دارند بهتر است اصلاح را از مغز شروع کرده و غذاهاي مناسب و هواي پاک و تميز براي پرورش و نگهداري مغز بسيار مهم و با ارزش مي باشد.

به گزارش شفاآنلاین، در اثر تمرين و تکرار در مدت لازم مي توان هر يک از اعضاي بدن را تقويت کرده و کارائي آن را بيشتر نمائيم.مغز انسان هم قابل تقويت در زمينه هاي مختلف مي باشد و بر حسب موردي که شخص بخواهدمي تواند در اثر تمرين مغز را کارآمد کند و انواع مسائل و مشکلات (Difficulties)را حل نمايد يا در رشته اي که مورد نظر باشد کارآمد شود.

هر عضوي قابل تقويت مي باشد و افرادي که بيشتر از ارتفاع بالا مي روند و از سطح نيز پايين مي آيند در اثر زياد و کم شدن فشار خون دررگ ها جدار مجاري داراي قدرت انقباض و انبساط پايدار مي شود و کمتر دچار گرفتگي رگ هاي در اثر تنگ شدن آن ها به علل اسپاسم يا رسوب مواد مي شوند و داراي عمر طولاني مي گردند.

نشستن و بلند شدن در ورزش (Sport)نيز چنين کاري را انجام مي دهد که در صورت تداوم و ادامه رگ هاي بدن و مغز مقاوم شده و کمتر دچار سانحه خطرناک مي شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: