کد خبر: ۱۷۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 17
مدیر شبکه بهداشت و درمان سر پل ذهاب با اشاره به وجود کلینیک تخصصی در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، افزود: در این کلینیک هشت پزشک متخصص در رشته‌های مختلف مستقر هستند و روزانه حدود ۴۰۰ بیمار را ویزیت و معاینه می‌کنند.

شفا آنلاین>سلامت>مدیر شبکه بهداشت و درمان سر پل ذهاب با اشاره به وجود کلینیک تخصصی در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، افزود: در این کلینیک هشت پزشک متخصص در رشته‌های مختلف مستقر هستند و روزانه حدود ۴۰۰ بیمار را ویزیت و معاینه می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر مازیار طهماسبی با بیان این که وضعیت ارائه خدمات درمانی در سر پل ذهاب به حالت عادی بازگشته است، گفت: روزانه حدود ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ بیمار به اورژانس بیمارستان بانگر سابق یا جایگزین شهدای سرپل ذهاب مراجعه و خدمات درمانی را دریافت می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سر پل ذهاب ضمن اشاره به حضور تیم‌های درمانی از اراک و زنجان به منظور ارائه خدمات درمانی در بیمارستان بانگر به بیماران در سر پل ذهاب، افزود: علاوه بر این پزشکان، طب اورژانس و پزشک عمومی هم در بیمارستان حضور دارند و آماده ارائه خدمات درمانی هستند. همچنین آمبولانس‌ها به منظور انتقال بیماران به کرمانشاه، در شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده‌اند.

طهماسبی افزود: همچنین آی سی یو، سی سی یو و اتاق عمل بیمارستان سر پل ذهاب فعال است و جراحی ارتوپدی نیز انجام شده است و بخش دیالیز نیز حداکثر ظرف ۱۰ تا ۱۴ روز آینده راه‌اندازی می‌شود.

بنابر اعلام وب‌دا، وی یادآور شد: در حال حاضر بیمارستان صحرایی سر پل ذهاب جمع‌آوری شده و خدمات درمانی در بیمارستان بانگر به مردم ارائه می‌شود و در این بیمارستان به حضور ثابت حداقل شش پزشک عمومی نیاز است.

طهماسبی بر لزوم وجود کانکس برای ارائه دهندگان خدمات درمانی و بهداشتی در این مناطق تاکید کرد و گفت: ارائه دهندگان خدمات درمانی و بهداشتی سربازان وزارت بهداشت هستند. بنابراین انتظار داریم که برای رفاه حال و آسایش آنها، کانکس‌هایی در نظر گرفته شود.

برچسب ها: کلینیک ، بهداشت ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: