کد خبر: ۱۷۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 07
از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده غرب استان کرمانشاه استفاده می شود
شفاآنلاین>سلامت> ریس سازمان اورژانس کشور از راه اندازی درمانگاه تخصصی ظرف یک هفته آینده برای خدمات رسانی به بیماران زلزله زده در سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، پیرحسین کولیوند روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب با بیان این که بیمارستان موقت بانگر، آماده خدمات رسانی به بیماران است، اظهار داشت: این بیمارستان دارای بخش های سی سی یو، اتاق عمل و جراحی است که امروز نیز نخستین عمل جراحی در این مرکز درمانی انجام شد.

وی بیان کرد: از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده غرب استان کرمانشاه استفاده می شود و مجموعه دستگاه های امدادی تا آخر در کنار مردم زلزله زده هستند.

رییس سازمان اورژانش (Emergency)کشور ادامه داد: از زمان وقوع زلزله هفت و سه دهم ریشتری در غرب استان کرمانشاه، خدمات امدادی و درمانی مطلوبی به زلزله زدگان ارائه شد که تا عادی شدن شرایط زندگی، این خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.

کولیوند، از تلاش های مجموعه نیروهای مسلح، دستگاه های امدادی و همچنین پیگیری های نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای در خدمات رسانی به زلزله زدگان غرب استان کرمانشاه قدردانی کرد.

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 569 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.

این زلزله (Earthquake)به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته 77 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: