کد خبر: ۱۷۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 06
حسین دهباشی کارگردان مستندهای انتخاباتی حسن روحانی، با شکایت وزارت بهداشت در دادسرا حاضر شد
شفاآنلاین>سلامت> حسین دهباشی کارگردان مستندهای انتخاباتی حسن روحانی، با شکایت وزارت بهداشت در دادسرا حاضر شد. وی به دلیل تحریف دانستن سخنان وزیر بهداشت در مورد ترور شهید مطهری و همچنین ابراز تردید در نحوه‌ی جمع‌آوری ثروت وزیر بهداشت، با شکایت دفتر حقوقی وزارت بهداشت به دادسرا احضار گردید.

به گزارش شفاآنلاین، دهباشی در کانال تلگرامی‌اش (خشت خام) با ذکر اینکه آن نقد به شخص وزیر بهداشت بود و هیچ ربطی به وزارت بهداشت(Health) نداشت اما طرح دعوا از سوی آن مجموعه است، نوشت:

‏«دادگاه اینجانب بنا بر شکایت آقای قاضی‌زاده هاشمی به جهت مطلبی که در نقد ایشان برای تحریف تاریخ و دلایل شهادت استاد مطهری نوشته بودم، امروز برگزار شد و از حکم صادره بی‌اطلاع‌ام و انشاالله به زودی و به انصاف اعلام می‌شود

اما یک سوال: در بگو مگویی شخصی میان دو انسان که یکی شهروندی عادی است و دیگری وزیر است اگر مدیری به جای آنکه دست در جیب مبارک کرده و به هزینه خود وکیل استخدام کند و بی‌آنکه به لحاظ اداری دعوایشان هیچ ربطی به دولت داشته باشد، با بودجه دولتی مشاور و نماینده حقوقی و وکیل بگیرد و کارمند زیر دست‌اش را در ساعت اداری بفرستد برای شکایت خصوصی از دیگری و آنهم همه با امکانات بیت‌المال، مصداق صریح سواستفاده از حق‌الناس نیست؟ آن‌وقت مجاز و حلال است؟ به کجا می‌روند همکاران (Partners)شما آقای موسوم به تدبیر و امید؟»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار