کد خبر: ۱۷۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017November 24
برخی دردهای مزمن‌ سالیان دراز همراه با افراد و بیماران هستند که متأسفانه با وجود پیشرفت‌ علم پزشکی‌ و انجام درمان‌های مختلف‌ هنوز این عارضه در بیماران التیام‌ پیدا نکرده است.
شفا آنلاین>سلامت>یک فلوشیپ گفت: درد‌های ناشی از بیماری‌های مختلف از جمله سرطان سبب کاهش سطح کیفی زندگی افراد می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین،پیمان دادفر فلوشیپ درد در دانشگاه شهید بهشتی‌اظهار کرد: برخی دردهای مزمن‌ سالیان دراز همراه با افراد و بیماران هستند که متأسفانه با وجود پیشرفت‌ علم پزشکی‌ و انجام درمان‌های مختلف‌ هنوز این عارضه  در بیماران التیام‌ پیدا نکرده است.

وی بیان کرد: متأسفانه برخی بیماران مبتلا به بیماری های نادر‌ به دلیل دردهای مزمن سالیان دراز‌  نمی توانند فعالیت‌های روزمره‌ و زندگی عادی  خود را داشته باشند که این نوع عارضه با مصرف‌ داروهای مختلف‌ التیام‌ پیدا‌ نمی‌کند.

دادفر با بیان اینکه انجمن درد ایران به بررسی‌ انواع دردهای حاد و مزمن‌ افراد می‌پردازد‌ تا راه حل و درمانی مناسب‌ برای آنها پیدا کند، ادامه داد: با التیام‌ دردهای مزمن‌ ناشی از بیماری‌های مختلف کیفیت زندگی بیماران ارتقاء پیدا می‌کند و این افراد به صورت فعال‌ به آغوش جامعه بازگشته و شرایط خوبی را در میان اطرافیانشان‌ دارا هستند‌.

وی تأکید کرد: امروزه بیشتر مردم‌ بر اثر‌ دردهای ناشی از ستون فقرات‌ و نواحی گردن گلایه مند هستند؛ دردهای آرتروزی‌ و حتی بیرون زدگی دیسک کمر نیز باعث بروز دردهای مزمن در میان‌ مردم کشورمان‌ می‌شود.

دادفر عنوان کرد: امروزه دردهای ناشی از مشکلات سرطانی‌ و حتی تنگی کانال ستون فقرات‌ بسیاری از فعالیت‌های عادی بیماران را تحت تاثیر قرار داده و سطح کیفی زندگی مردم کاهش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: انجمن فلوشیپ درد‌ جهت‌ یافتن علت دردهای‌ ناشی از بیماران و طولانی‌ شدن طول دوره درمان آنها  مطالعات‌ و تحقیقات‌ گسترده‌ای  انجام داده و خوشبختانه نتایج خوبی تا به امروز‌ کسب کرده است.
برچسب ها: مزمن ، سلامت ، فلوشیپ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: