کد خبر: ۱۷۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 21
مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از ممنوعیت فروش تجهیزات پزشکی از سال ۹۷ خبر داد.
شفا آنلاین>سلامت>مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از ممنوعیت فروش تجهیزات پزشکی از سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،رضا مسائلی در نشست هم اندیشی دندانپزشکان ایران با اشاره به ظرفیت فوق العاده کشورمان در زمینه‌های پزشکی اظهار داشت‌: با این وجود مشکلات عدیده ای در حوزه دندانپزشکی کشور وجود دارد که باید هر چه سریعتر با استفاده از ظرفیت‌های خوب بخش خصوصی برطرف شود.

وی با تایید مشکلات عدیده و پیش روی فعالان حوزه تجهیزات پزشکی علی الخصوص دندانپزشکی از جمله افزایش قیمت ارز، مشکلات گمرکی، تورم، مشکلات  انتقال ارز ادامه داد: همچنین متاسفانه در گذشته نیز سختگیری‌هایی در این عرصه‌ها صورت پذیرفت که خود به عواملی برای ایجاد سوئءاستفاده و تخلف شده است.

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در روند مدیریت جدید تامین کالاها و تجهیزات پزشکی منظم خواهد شد، عنوان کرد: همچنین مقوله برچسب اصالت کالا برای تجهیزات پزشکی در اولویت قرار خواهد گرفت.

مسائلی درباره جزئیات بیشتر استفاده از برچسب اصالت کالا توضیح داد: از سال 97 دیگر هیچ ملالی بدون داشتن برچسب اصالت اجازه فروش ندارد، بنابراین باید تا قبل از سال 97 تمام تجهیزات پزشکی بدون برچسب اصالت فروخته شود.

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: همچنین باید کالاها و تجهیزات پزشکی که در انبار هستند و یا برای سال 97 تولید می‌شوند دارای برچسب اصالت شوند.

برچسب ها: پزشکی ، بهداشت ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: