کد خبر: ۱۷۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 06
زماني که فرد چربي اضافي در بدن دارد مي بايست از ترکيبات ديگر مانند قند ها و پروتئين ها مصرف نشود تا متابوليسم چربي ها افزايش يافته و انرژي بدن از اين ترکيبات حاصل شود
شفاآنلاین>سلامت> ترکيباتي که بخوبي در بدن تغيير نمي يابد و مصرف نمي شوند و در اثر مصرف محصولات و ترکيبات ديگر و نياز بدن به انرژي اجباراً بدن اين ترکيبات را براي کسب انرژي بکار گرفته و به مصرف اين مواد عادت مي نمايد.

به گزارش شفاآنلاین، زماني که فرد چربي اضافي در بدن دارد مي بايست از ترکيبات ديگر مانند قند ها و پروتئين ها مصرف نشود تا متابوليسم چربي ها افزايش يافته و انرژي بدن از اين ترکيبات حاصل شود. بدين طريق متابوليسم سوخت و ساز اين ترکيبات افزايش(increase) يافته و از ترکيبات ديگر پروتئين ها مي توان براي مدتي صرف نظر کرد که در اين صورت قدرت بدن افزايش يافته و طول زندگي نيز بيشتر مي شود.

راه ديگر خنثي کردن و صابوني کردن چربي ها توسط انواع مواد قليايي و تلخ مي باشد که چربي ها کاهش يافته و انرژي بدن نزول پيدا مي کند.

انواع گياهان و سبزي ها و مواد تلخ در اين موارد به کار گرفته مي شوند گرچه انواع تلخي ها و گياهان،انرژي فوري توليد مي کنند ولي چربي ها به راحتي در بدن نمي سوزند و ممکن است از آن چاقي و اضافه وزن ناشي شود که اين وضع سبب کاهش(Decrease) انرژي و نيروي بدن مي شود.
برچسب ها: سلامت ، افزايش ، کاهش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: