کد خبر: ۱۷۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 01
در حال حاضر تمام امکانات در حوزه سلامت اعم از امکانات درمانی، بهداشتی و فوریت‌های پزشکی در سطح استان و بویژه در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی مستقر شده است
شفاآنلاین>اجتماعی> نماینده اورژانس کشور در شهرستان قصرشیرین از آماده‌باش کامل خدمات درمانی و بهداشتی در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی جهت تامین سلامت زوار اربعین خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر محمد سرور با اشاره به آمادگی کامل استان کرمانشاه و مرز خسروی در بحث تامین سلامت زوار، گفت: در حال حاضر تمام امکانات در حوزه سلامت اعم از امکانات درمانی، بهداشتی (Sanitary)و فوریت‌های پزشکی در سطح استان و بویژه در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی مستقر شده است.

وی افزود: هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و در صورت اعلام بازگشایی مرز خسروی خدمات بهداشتی و درمانی مطلوبی به زوار ارائه خواهد شد.

سرور از برپایی دو بیمارستان(Hospital) صحرایی مجهز در مرز خسروی خبر داد و افزود: تمام تجهیزات و پرسنل متخصص در این دو بیمارستان مستقر شده‌اند.

نماینده اورژانس کشور در شهرستان قصرشیرین با اشاره به استقرار ۵۷ دستگاه آمبولانس در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی جهت ارائه خدمات به زوار اربعین، گفت: همچنین ۴۰ نقطه حساس در سطح استان در مسیر تردد زوار شناسایی شده که آمبولانس در آنها مستقر شده است.

سرور از اعزام ۵۷ نیروی متخصص اعم از متخصص قلب، ارتوپدی، عفونی و متخصص زنان به شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: خوشبختانه کمبودی در این زمینه در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی نداریم.

وی با اشاره به وجود یک بالگرد اورژانس در استان کرمانشاه، گفت: بالگرد دیگری از استان مازندران به کرمانشاه اعزام شده است.

سرور افزود: همچنین پنج فروند بالگرد هوانیروز در شهرستان قصرشیرین جهت استفاده در مواقع ضروری و مورد نیاز مستقر شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل کمیته بهداشت و سلامت ستاد اربعین استان کرمانشاه در بحث تامین سلامت زوار اربعین، گفت: در بحث تامین سلامت زوار اربعین در کرمانشاه و مرز خسروی جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی گفت: در صورت حل مشکلات مرز خسروی و بازگشایی این مرز، آمادگی ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی را به زوار داریم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: