کد خبر: ۱۷۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 31
در حال حاضر بیش از سه هزار ایرانی مقیم خارج از کشور از خدمات این سازمان برخوردارند و به تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت می کنند
شفا آنلاین>اجتماعی>سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد مطابق ضوابط و مقررات و به منظور خدمت رسانی به مخاطبان، نسبت به جذب کارگزار رسمی برون مرزی برای فعالیت امور بیمه ای ایرانیان خارج از کشور از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه اقدام کند.

به گزارش شفا آنلاین، کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تامین اجتماعی برای فعالیت امور بیمه ایرانیان خارج از کشور در کشورهای روسیه، فرانسه، نروژ، هلند، دانمارک، بلژیک، فنلاند، سوئد، سوئیس، ایرلندجنوبی، اوکراین، اتریش، ژاپن، عمان، هندوستان، ترکیه و استرالیا جذب می شود.

براساس این گزارش، ضمن دعوت به همکاری، تمامی علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی(Social Security) به نشانی www.tamin.it و اداره کل اتباع به نشانیwww.mss.tamin.ir از تاریخ دهم تا سی ام آبان ماه 1396 مراجعه کنند.

حسین جودکی مدیر کل اتباع سازمان تامین اجتماعی پیشتر اعلام کرد؛ در حال حاضر بیش از سه هزار ایرانی مقیم خارج از کشور از خدمات این سازمان برخوردارند و به تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت می کنند.

جودکی افزود: به همین منظور 20 کارگزاری در کشورهای مختلف برای ارائه خدمات به این افراد ایجاد شده است و در واقع می توان گفت که با ایجاد این کارگزاری ها، خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور با سهولت بیشتری انجام می شود.

وی تصریح کرد: کارگزاری های برون مرزی تامین اجتماعی در کشورهای گرجستان، اسپانیا، استرالیا، امارات متحده عربی، آلمان، ترکیه، عراق، چین، آذربایجان، عمان، قطر، کویت، کانادا، مالزی و اتحادیه اروپا فعال است و همچنین نام کارگزار و شماره تلفن و نشانی پست الکترونیکی آنها در سایت بیمه اتباع سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.mss.tamin.ir قرار داده شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: