کد خبر: ۱۷۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 30
با عدم حضور پزشکان عمومی قراردادی، پزشکان استخدامی نیز از شیفتهای اورژانس سر باز زده و عملا اورژانس این بیمارستانها در وضعیت قرمز قرار گرفت
شفاآنلاین>سلامت> به دلیل بدهی بیمارستانهای استان گلستان به پزشکان عمومی شاغل در اورژانس‌ بیمارستانهای این استان، از روز شنبه (دیروز) پزشکان عمومی از حضور در اورژانس برخی از بیمارستانهای دولتی گلستان امتناع کردند.

به گزارش شفاآنلاین، با عدم حضور پزشکان(physicians) عمومی قراردادی، پزشکان استخدامی نیز از شیفتهای اورژانس سر باز زده و عملا اورژانس این بیمارستانها در وضعیت قرمز قرار گرفت. اما با تدبیر ریاست بیمارستانها و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، متخصصین طرحی رشته‌های مختلف مجبور به نشستن در اسکرین بیمارستان و ویزیت بیماران سرپایی گردیدند!

طی این دو روز متخصصین(specialists) داخلی، طب اورژانس، زنان و اطفال که در حال گذراندن طرح ضریب کا در این استان بودند، از سوی ریاست بیمارستانها مجبور به ویزیت بیماران در اورژانس به جای پزشک عمومی شدند!

شایان ذکر است استان گلستان از سوی سایتها و کانالهای کاریابی پزشکان، در محدوده بلک لیست قرار داشته و پرداختی‌ها و برخوردهای مسئولین شبکه‌های این استان در وضعیت نامطلوب قرار دارد.
برچسب ها: پزشکان ، متخصصین ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: