کد خبر: ۱۷۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 25
اساتید رشته دندانپزشکی هرگز استفاده از پودرهای سفیدکننده را توصیه نمی‌کنند زیرا خاصیت سفیدکنندگی و تمیزکنندگی این پودرها به دلیل وجود ماده سیلیس در آنها است که برای سلامتی بسیار خطرناک است.

شفا آنلاین:پودر های سفید کننده دندان با نامهای تجاری مختلف تولید و بدلیل اینکه در سفید کردن دندانها نقش دارند مورد توجه قرار گرفته اند. البته این محصولات با استفاده از مواد شیمیایی تهیه شدهاند و گاهی تاثیرات بسیار مخربی بر دندان و دهان<Tooth and mouth> دارند.

به گزارش شفا آنلاین: اساتید رشته دندانپزشکی هرگز استفاده از پودرهای سفیدکننده را توصیه نمی‌کنند زیرا خاصیت سفیدکنندگی و تمیزکنندگی این پودرها به دلیل وجود ماده سیلیس در آنها است که برای سلامتی بسیار خطرناک است.

مواد داخل این پودرهای سفیدکننده طولانی مدت خراش هایی را برای روی دندان ایجاد می‌کند که خود آنها باعث می شود در آینده به دلیل گیرکردن موادغذایی و رنگدانه های غذا در این خراش ها سلامت دندان به خطر افتاده و دندان ها دچار پوسیدگی شوند.

بهترین گزینه برای سالم و سفید نگه داشتن دندانها استفاده از خمیردندان های معتبر می باشد. البته در انتخاب خمیردندان باید به برچسب و اینکه برای چه افرادی توصیه شده توجه کرد، بر روی برخی خمیردندان ها نوشته شده ضدحساسیت، اما فردی که این خمیردندان را استفاده می کند هیچ حساسیتی ندارد، علاوه بر این برخی خمیردندان‌ها برای افرادی که مشکلات لثه‌ دارند تولید شده، با این حال یک فرد عادی از آن استفاده می کند که این درست نیست و برای سلامت دهان و دندان خطرآفرین است.

هر فردی باید مسواک و خمیردندان مناسب خود را مصرف کند تا سلامتی دهان و دندان خود را به خوبی حفظ کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: