کد خبر: ۱۷۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 21
اوج‌گیری نرخ بلیت پروازهای اربعین با شیب تند و فروش بليط مسير مشهد ــ نجف با قيمت ۲میلیون تومان تكذيب شد
شفاآنلاین>اجتماعی> مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، اوج‌گیری نرخ بلیت پروازهای اربعین با شیب تند و فروش بليط مسير مشهد ــ نجف با قيمت ۲میلیون تومان را تكذيب كرد.

به گزارش شفاآنلاین، رضا جعفرزاده در واكنش به انتشار خبري مبني بر اوج‌گیری نرخ بلیت پروازهای اربعین با شیب تند و فروش بليط مسير مشهد ــ نجف با قيمت ۲میلیون تومان گفت: نرخ بليت پروازهاي ايام اربعين با هيچ گونه افزايشي رو به رو نبوده و شركت هاي هواپيمايي و دفاتر معرفي شده ملزم به فروش با نرخ بليت در مسيرهاي تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران يك ميليون و 200 هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد يك ميليون و 500 هزار تومان و بليت يكسره از مبدا تهران 600 هزار تومان و يكسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد 750 هزار تومان تعيين شده است.

وي با بيان اينكه پروازهاي اربعين حسيني از 13 آبان آغاز و تا 22 آبان ماه جاري ادامه خواهد داشت افزود: هر گونه فروش خارج از نرخ اعلام شده تخلف محسوب شده و در صورت ارسال شكايات از طريق سايت سازمان هواپيمايي كشوري به نشاني www.cao.ir به طور حتم با متخلفان برخورد خواهد شد.

وي افزود: سازمان هواپيمايي(Airplane) كشوري به منظور ساماندهي و جلوگيري از اختلال در فروش بليت پروازهاي ايام مذكور ليست تكميلي (پيوست) نمايندگان رسمي فروش بليط پروازهاي ايام اربعين را جهت رفاه متقاضيان با ذكر آدرس و شماره تلفن هاي آن مراكز اعلام كرده است همچنين علاوه بر دفاتري كه در جدول پيوست آمده است نمايندگي فروش شركت هاي هواپيمايي نيز آمادگي خود را براي ارائه بليت اعلام كرده اند.

مدير روابط عمومي(Public Relations) سازمان هواپيمايي كشوري از مسافران خواست تا از خريد بليت از مراكز غير مجاز خودداري كنند و در صورت مشاهده فروش بليت توسط سايت ها و مراكز غير مجاز برخورد خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: