کد خبر: ۱۷۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 18
این هتل‌های زنجیره‌ای توسط استلیوس هوجی یانو، موسس شرکت هواپیمایی ایزی‌جت در سال 2004 تاسیس شده است و اکنون در انگلیس و 6 کشور اروپایی و امارات فعالیت می‌کند
شفاآنلاین>اجتماعی> شرکت «ایزی هتل» از توافق برای گشایش ۵۰۰ اتاق در ایران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، شرکت ایزی هتل انگلیس با شرکت‌های سازنده و طراح ایرانی بر سر گشایش 500 اتاق در ایران به توافق رسیدند.

این هتل‌های زنجیره‌ای توسط استلیوس هوجی یانو، موسس شرکت هواپیمایی ایزی‌جت در سال 2004 تاسیس شده است و اکنون در انگلیس و 6 کشور اروپایی و امارات فعالیت می‌کند.

گای پارسونز، مدیر ارشد اجرایی ایزی هتل گفت: «تعدادی از شرکت‌های هتلداری در تلاش برای ورود و توسعه فعالیت در ایران هستند. ما تلاش می‌کنیم که بازار خود را در غرب آسیا گسترش دهیم و استفاده از این فرصت برای ما معنا دارد.»

از دیگر شرکت‌های هتلداری که وارد ایران شده‌اند، می‌توان به آکور فرانسه، ملیا هتل اینترنشنال اسپانیا و چندین شرکت هتلداری مستقر در خلیج فارس اشاره کرد.

پارسونز گفت: ایزی هتل با ایران به صورت فرانشیزی همکاری می‌کند و این بدان معناست که برای بیشتر فعالیت این هتل‌ها با کارکنان(Staff) ایرانی قرارداد بسته خواهد شد و این مدل به این شرکت اجازه می‌دهد که فعالیت خود را بدون ریسک سرمایه‌گذاری مستقیم در ایران توسعه دهد.

وی توضیح داد: بیشتر مشتریان(Customers) این شرکت احتمالا ایرانی‌ها خواهند بود و این شرکت لزوما یک رشد بزرگ در سفر به اروپا یا انگلیس هدف‌گذاری نمی‌کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: