کد خبر: ۱۷۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 13
دبیرکل خانه پرستار با اشاره به انتصاب معاون جدید پرستاری وزارت بهداشت، گفت: پرستاری کشور خواستار تحولاتی بیش از پیش و در ابعاد مختلف است.
شفا آنلاین>سلامت>دبیرکل خانه پرستار با اشاره به انتصاب معاون جدید پرستاری وزارت بهداشت، گفت: پرستاری کشور خواستار تحولاتی بیش از پیش و در ابعاد مختلف است.

به گزارش شفا آنلاین،متن کامل پیام محمد شریفی مقدم خطاب به دکتر مریم حضرتی، آمده است: انتصاب سرکار عالی به سمت معاون پرستاری وزارت بهداشت(Ministry of Health) که باعث ایجاد موجی گسترده از شور، شعف، امید و انتظار در جامعه پرستاری کشور شده است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بحمدالله شورای عالی و سازمان نظام پرستاری، بزرگان پرستاری، رؤسای  دانشکده های پرستاری، اعضای هیئت علمی، مدیران پرستاری دانشگاه ها و بیمارستان ها، نهادها، تشکل ها ی پرستاری، فعالین صنفی و دانشجویی و پرستاران بالین واموزش همه و همه از انتصاب سرکار عالی به عنوان بانویی فرهیخته ، مدیری توانمند و دارای تجربه گران سنگ در حوزه  علمی ،حرفه ای، صنفی،  و بالین هستید، حمایت نموده اند.

بر خود فرض می دانم به عنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ پرستاری مواردی را به استحضار برسانم:

۱- این یکپارچگی، وحدت و همدلی بی سابقه، سرمایه بزرگ اجتماعی و حرفه ای است که می تواند پشتوانه ای عظیم برای رشد و تعالی پرستاری کشور باشد.

۲- استقبال بی نظیر همراه با شور و شعف گسترده بدان معناست که پرستاری کشور خواستار تحولاتی بیش از پیش و در ابعاد مختلف است و این ماموریتی سخت ولی با پشتوانه ایجاد شده و با هوشمندی ودرایت شما  دور از دسترس نیست

۳- شخصیت علمی، اجرایی، حرفه ای و در عین حال مستقل شما که باعث ایجاد وحدت و همدلی و در نتیجه شکل گیری سرمایه ای اجتماعی و حرفه ای شده که فرصتی است مغتنم تا با تکیه برخرد جمعی و بکارگیری ظرفیت های بالقوه و موجود با هرسلیقه ای و با ایجاد فضایی آرام و همراه با تفاهم و با طرح اندیشه های نو و برنامه های علمی وعملی و رفع موانع خدمتی پرستاران، قابلیت های پرستاری کشور خود را به شکل افزایش کیفیت خدمات پرستاری و رضایتمندی مردم را به نمایش گذاشت.

خانه پرستار ایران ضمن تبریک این انتصاب به جا و شایسته به سرکار عالی، همواره و تا زمانی که سیاست های معاونت پرستاری در راستای تحقق اهداف عالیه پرستاری کشور باشد از هیچ حمایت، همکاری و همراهی با آن معاونت محترم دریغ نخواهد کرد.

برچسب ها: پرستاری ، سلامت ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: