کد خبر: ۱۷۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 13
کمیسیون کارش را شروع کرده و طبق ضوابط در حال بررسی است. البته بازنگری در قیمت اقلام دارویی که به دلایل کارشناسی حاشیه سودشان به سمت صفر تقلیل پیدا کرده یا منفی شده در اولویت خواهد بود.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص آخرین وضعیت تشکیل کمیسیون قیمت‌گذاری دارو گفت: کمیسیون کارش را شروع کرده و طبق ضوابط در حال بررسی است. البته بازنگری در قیمت اقلام دارویی که به دلایل کارشناسی حاشیه سودشان به سمت صفر تقلیل پیدا کرده یا منفی شده در اولویت خواهد بود.

به گزارش شفا آنلاین،غلامرضا اصغری در پاسخ به این سوال که چرا وعده پرداخت مطالبات حوزه دارو تا پایان شهریور ماه عملی نشد؟ گفت: «امروز جلسه خوبی با معاونان غذا و داروی کلان مناطق کشور داشتیم و در این جلسه اعلام شد که ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بیمه‌ها مختص پرداخت مطالبات حوزه دارو و ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه‌ها بابت پرداخت بدهی‌ها ازجمله دارو و تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) تزریق شده و توضیح دادیم که به چه شکل نحوه هزینه‌کرد این اعتبار را دنبال کنند تا مطالبات حوزه دارو و تجهیزات پزشکی پرداخت شود.» وی افزود: «انتظار داریم با پیگیری همکاران این اعتبارات هرچه زودتر به چرخه دارو و تجهیزات پزشکی بازگردد و از شرکت‌های پخش به تولیدکنندگان برسد. این اعتبارات رقم قابل توجهی است و قطعا به چرخه دارو و تجهیزات پزشکی کمک خواهد کرد.» رئیس سازمان غذا و دارو در پاسخ دیگری درخصوص جلسه اخیرش با معاون ارزی بانک مرکزی نیز اظهار داشت: «جلسه بسیار خوبی بود و تاکید شد که تامین ارز دارو و تجهیزات پزشکی در اولویت قرار دارد. البته ارز همچنان مبادله‌ای به حوزه دارو تعلق می‌گیرد و هیچ محدودیتی برای تامین آن وجود ندارد و در ارتباط با ارز آزاد نیز بانک مرکزی اطمینان داده تا همه منابع ارزی موردنیار صنعت دارو تامین شود.» اصغری گفت: «صحبت‌هایی در حوزه فاینانس نیز داشتیم که اگر گشایشی شود از این طریق مواد اولیه دارویی توسط صنایع دارو وارد شود که به صنعت مواد اولیه و هم تولیدکنندگان داروهای نهایی کمک خواهد کرد.» وی در پاسخ به سوالی درخصوص آخرین وضعیت تشکیل کمیسیون قیمت‌گذاری نیز عنوان کرد: «کمیسیون کارش را شروع کرده و طبق ضوابط در حال بررسی است. اقلام دارویی که تشخیص داده شود به دلایل کارشناسی حاشیه سودشان به سمت صفر تقلیل پیدا کرده یا منفی شده، بازنگری در قیمت آنها انجام می‌شود.
برچسب ها: کمیسیون ، سلامت ، دارو
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
سلام
متاسفانه در اثر مقاربت در زمان قاعدگي
بازوي سمت راست و ران سمت راست و پشت بدن و داخل گلو دچار خون مردگي هاي ريز و دانه دانه زيرپوستي غيرقابل لمس كه ميباشد طاهر شده است و دو روز قبل از ان تاكنون در حال خوردن انتي بيوتيك هستم به جهت بيماري گلو درد و سرماخوردگي
ايا سريعا بايد به پزشك مراجعه كنم يا طبق تحقيقات در اينترنت اين عفونت به دليل عدم سابقه با انتي بيوتيك قابل رفع ميباشد!؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: