کد خبر: ۱۶۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 10
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان و هیات ایرانی که برای شرکت و سخنرانی در نشست کمیته منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، به اسلام آباد پایتخت پاکستان سفر بودند
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان و هیات ایرانی که برای شرکت و سخنرانی در نشست کمیته منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، به اسلام آباد پایتخت پاکستان سفر بودند، پس از دیدارهای متعدد و امضای تفاهمنامه، روز سه شنبه به این سفر پایان دادند.

به گزارش شفا آنلاین،سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت(Minister of Health) درمان و آموزش پزشکی کشورمان روز یکشنبه به منظور شرکت در شصت و چهارمین نشست کمیته منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در این سفر ضمن سخنرانی در نشست کمیته منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، با تنی چند از مسئولان دیگر کشورها دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این سفر با 'سائره افضل تارر' وزیر بهداشت پاکستان و 'تِدروس آذانوم قبریسوس' مدیرکل سازمان جهانی بهداشت دیدار و گفت و گو کرد.وی همچنین امروز سه شنبه در سخنرانی در جمع اعضای این نشست، اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای توسعه بهداشت و درمان در کشور و روند اجرای سازمان جهانی بهداشت را تشریح کرد.

در سفر وزیر بهداتش و درمان جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد پاکستان، وزیران بهداشت ایران و عمان، تفاهمنامه بهداشتی، درمانی و دارویی امضا کردند.در آیین بدرقه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اسلام آباد به تهران، مهدی هنردوست سفیر کشورمان در پاکستان و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

برگزاری پرواز مستقیم تهران - اسلام آباد باعث شده تا زمان سفر بین دو پایتخت را که پیش از این به دلیل مسیرهای ترانزیت گاهی به حدود 20 ساعت هم می رسید، به حدود سه ساعت کاهش یابد ضمن اینکه کاهش قابل ملاحظه ای را در هزینه سفر بین دو پایتخت موجب می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: