کد خبر: ۱۶۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 07
یکی از معضلات ما بیماران مبتلا به زخم مزمن بودن که همواره دچار یک سردرگمی در کلینیک ها می شدند
شفاآنلاین>سلامت> استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران، از بازگشایی کلینیک زخم در بیمارستان بوعلی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر امیر رضا معتبر گفت: یکی از معضلات ما بیماران مبتلا به زخم مزمن بودن که همواره دچار یک سردرگمی در کلینیک ها می شدند از این رو کلینیک زخم در بیمارستان بوعلی توسط گروه جراحی پلاستیک و ترمیمی با هدف مراقبت و درمان انواع زخم های حاد و مزمن راه اندازی گردیده است.

وی افزود: با توجه به فراهم نمودن بستر مناسب در بیمارستان (Hospital)فوق تخصصی بوعلی و همچنین حضور اغلب متخصصین مرتبط با درمان زخم در تمام ایام هفته و حمایت مجموعه مدیریتی بیمارستان از این کلینیک شروع به فعالیت کرده است.

این متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی، ادامه داد: در این کلینیک انواع درمان زخم های حاد و مزمن شامل زخم پای دیابتی با هدف حفظ پا و انگشتان، زخم های بستر و زخم های بدخیم و همچنین صدمات ناشی از سوختگی و اسکار ناشی از ترمیم انجام می شود.

وی افزود: در کلینیک زخم علاوه بر بکارگیری مطمئن ترین برندهای پانسمانی و مدرن ترین روش های درمانی جهت هر بیمار یک برنامه درمانی با مدنظر قرار دادن صرفه اقتصادی و پرهیز از تحمیل هرگونه هزینه اضافه ارائه می گردد.

معتبر تاکید کرد: سایر خدمات همچون مشاوره و آموزش در خصوص خود مراقبتی و نحوه درمان به صورت رایگان در منزل در اختیار بیماران قرار می گیرد و تمامی اعمال جراحی جهت ترمیم زخم با روش های جراحی پلاستیک تحت پوشش بیمه های پایه و تکمیلی در بیمارستان بوعلی انجام می شود.

وی با اعلام اینکه کلینیک زخم در دو بخش آماده ارائه خدمات به بیماران(patients) است، گفت: بخش مراقبت از زخم که اغلب ایام هفته فعال و کارشناسان پرستاری و درمانگران زخم حضور دارند و کلینیک تخصصی زیر نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی روزهای دوشنبه دایر است و بیماران می توانند جهت هرگونه کسب اطلاعات بیشتر با بیمارستان تماس بگیرند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: