کد خبر: ۱۶۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 06
دکتر علی ارحمی دولت آبادی مدیر گروه طب اورژانس شهید بهشتی در پاسخ به اعتراضات نسبت به تغییر نتایج آزمون دانشنامه تخصصی، جوابیه‌ای منتشر کرد.
شفا آنلاین:دکتر علی ارحمی دولت آبادی مدیر گروه طب اورژانس شهید بهشتی در پاسخ به اعتراضات نسبت به تغییر نتایج آزمون دانشنامه تخصصی، جوابیه‌ای منتشر کرد.
متن جوابیه به شرح زیر است:

با سلام خدمت همکاران
به گزارش شفا آنلاین:با توجه به اعلام نتایج بورد تخصصی و ابهامات پیش آمده برای عده‌ای ازهمکاران لازم می‌دانم چند نکته را متذکر شوم

1- بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دانشنامه طبق روال هر سال جلسه رسیدگی به اعتراضات آزمون شفاهی بر اساس اعتراضات دستیاران و اطلاعات شفاهی بدست آمده، توسط اعضای هیات بورد در اواخر شهریور ماه برگزار گردید.

2- علاوه بر رسیدگی به تمامی اعتراضات واصله در مواردی مشاهده شده جمع نمرات با مجموع عملکرد داوطلب در هر یک از آیتمهای آزمون مطابقت ندارد بنابرین تک تک نمرات داوطلبین در ایستگاه‌ها و مجموع نمرات هر داوطلب در آزمون PMP به طور دقیق چک شد.

3- هیچگونه اعتراضی در مورد آزمون آسکی وارد نبود و نمرات داوطلبین بر اساس کد دستیاران بدرستی ثبت گردیده بود. لازم به توضیح است هیچ یک از اعضای بورد از اینکه کد مربوط به کدام داوطلب و کدام دانشگاه است اطلاع ندارند و کدها توسط وازرتخانه اختصاص می‌یابد.

4- در آزمون PMP مشخص شد با توجه به اینکه برای یک داوطلب در دو روز آزمون دو کد مجزا اختصاص داده شده بود در جمع بندی نمرات آسکی و PMP ترتیب کد داوطلبین در نرم افزار جابجا شده بود و در جمع نمرات کسب شده در دو روز مختلف برای تعدادی از داوطلبین اشتباه پیش آمده بود که این امر در مورد برخی از ایشان منجر به تغییر نتیجه آزمون شده بود. لذا ضمن اصلاح اشکال پیش آمده در ثبت نمرات مجدد مجموع نمرات دستیاران بازبینی شد.

5- با توجه به ثبت دقیق نرم افزاری عملکرد داوطلب در آزمون PMP و بررسی کارنامه داوطلبین هیچ گونه اعتراضی نسبت به محتوای آزمون و نمره دهی وارد نبود و نتایج بطور دقیق ثبت شده بود.

6- هیات بورد ضمن اعلام اشتباه پیش آمده به دبیرخانه شورای آموزشی و تخصصی خواستار اصلاح نتیجه اعلام شده گردید. لذا دبیرخانه نتیجه قبلی اعلام شده را از سایت حذف کرد ولی این موضوع همزمان شده بار محاسبه و اعلام رتبه‌های برتر همه گروه‌ها بنابرین تصمیم خود دبیرخانه این بود که نتایج اصلاح قطعی همزمان با اعلام رتبه‌های همه گروه‌ها اعلام شود. ولی نتایج قطعی آزمون در همون روز رسیدگی به اعتراضات توسط هیات بورد مشخص شده بود.

7- متهم کردن هیات بورد به بی‌عدالتی، تبعیض و ... بدون داشتن مدرک و صرف قضاوت شخصی دور از انصاف می‌باشد زیرا بعنوان کسی در بورد مسولیتی دارم صادقانه عرض میکنم که هیات بورد اورژانس از پاکترین بوردهای کشور می‌باشد و تا بحال تمام سعی و تلاش اعضای آن بر این بوده که حقی از کسی ضایع نشود و البته کسی هم به ناحق مدرکی دریافت نکند. که این موضوع را در همین آزمون به وضوع مشاهده فرمودید که علیرغم اینکه اعضای هیات بورد می‌دانستند که ممکن است اعلام مجدد نتایج عواقبی بدی داشته باشد ولی خواستند واقعیت اعلام شود و هر کس به حق واقعی خود برسد.

8- اعضای هیات بورد با افتخار اعلام می‌کند که در این آزمون حق را به حقدار برگرداند و نگذاشت حقی از کسی پایمال شود. امیدوارم همکارانی که با استدلالهای فردی خود اعم از عدم کسب نمره قبولی یا عدم کسب نمره مورد دلخواه، حسادت به همکاران خود و ... به ناحق توهین یا تهمتی را به هیات بورد وارد می‌کنند جوابگوی آن در پیشگاه خداوند متعال باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: