کد خبر: ۱۶۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 03
در حال حاضر خیرین سلامت مشکلاتی دارند که لازم است دولت موانع سر راه آنها را بردارد.

شفا آنلاین>سلامت>دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه مجمع خیرین سازمانی مردم نهاد و غیرسیاسی است، گفت:در حال حاضر خیرین سلامت مشکلاتی دارند که لازم است دولت موانع سر راه آنها را بردارد.

به گزارش شفا آنلاین،حسینعلی شهریاری، دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: مرحوم حاج سید رضا نیری بنیانگذار مجمع خیرین سلامت با تاسیس این سازمان مردم نهاد سبب انسجام و هدایت کمک‌های مردمی در حوزه بهداشت و درمان شدند و این اقدام سبب شد که خیرین در عرصه سلامت فعال تر شوند.

وی افزود: خیرین در این مدت 8 سال از زمان تاسیس این سازمان مردم نهاد بیش از 5 هزار میلیارد تومان به عرصه بهداشت و درمان کمک کردند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه مجمع خیرین سازمانی مردم نهاد و غیرسیاسی است که در سراسر کشور فعالیت می‌کند، بیان کرد: شعبات استانی و شهرستانی مجمع خیرین سلامت در استان‌ها ارائه خدمات قابل توجهی داشته اند و با هماهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی نسبت به جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی به عرصه سلامت اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خیرین سلامت مشکلاتی دارند که انتظار این است دولت موانع سر راه خیرین را مرتفع نماید ،تاکید کرد: مشکلاتی بر سر راه خیرین وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به معافیت‌های مالیاتی،عوارض گمرکی، تعرفه خدمات واحدهای بهداشتی درمانی و آموزش خیریه ای و عوارض شهرداری، حق انشعاب آب، برق، گاز اشاره کرد.

شهریاری گفت: مشکلات خیرین سلامت و موانع جلب مشارکت‌های مردمی طی نامه ای خدمت معاون اول رئیس جمهور تقدیم می‌شود.


برچسب ها: سلامت ، خیرین ، مجمع
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: