کد خبر: ۱۶۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 03
مي توانند از اين محصولات بهره گرفته و بيماري هاي خود را درمان نمايند
شفاآنلاین>تغذیه> اغلب ترکيبات گياهي و حيواني زرد رنگ مانند عسل و ترشحات زنبور زرده تخم مرغ و دانه هاي گياهان و پوست درختان داراي رنگ زرد و يا قهوه اي دارچين و زردچوبه که پوست ريشه گياه کورکوما مي باشد و ديگر ترکيبات گل ها و گياهان داراي استرولهايي مي باشند که داراي خاصيت زايندگي و توليد مثل مي باشند و محصولات زرد قهوه اي و قرمز مانند خرما عسل موز دارچين وغيره انرژي زا بوده و مي توان از آنان براي توليد انرژي بهره گرفت و افرادي که از کمبود نيرو وانرژي رنج مي برند و با انواع بيماري هاي عصبي مغزي و ناتواني ها دچار شده اند.

به گزارش شفاآنلاین، مي توانند از اين محصولات بهره گرفته و بيماري هاي خود را درمان نمايند . افرادي که در سنين بالاتر بيشتر از خرما و عسل (Honey)و انرژي زا ها بهره مي گيرند مي توانند عمل خود را طولاني کرده و از اين طبيعت زيبا بهره گيرند که طبيعت براي افراد پر انرژي و نيرو زيبا و دوست داشتني بوده .

براي افراد ضعيف(weak) و ناتوان جهنمي بيش نمي باشد که اين افراد نمي توانند خود را از چنگ انواع بيماري ها خلاص نمايند که به نيرو و قدرت خود توجه ندارند و شفا را از انواع غذاها و داروها و وسايل ديگر مي جويند.گرچه فعاليت و حرکت مي تواند ما را پر انرژي سازد ولي به نظر مي رسد در اثر تقويت قواي جنسي به راه هاي مختلف و با مصرف انواع ترکيبات استروژنيک مي توان صاحب نيروي قدرتمند شد.
برچسب ها: تغذیه ، عسل ، ضعیف
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: