کد خبر: ۱۶۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 22
سازمان های نظارتی وزارت بهداشت در صورتی که کوچکترین احساسی در خصوص کیفیت نامطلوب داروهای تولیدی داشته باشند مسائل را به طور جدی پیگیر می شوند؛ خوشبختانه تا به امروز هیچ کمبود دارویی در کشور ایجاد نشده است.

شفا آنلاین>سلامت>رهبر مژدهی آذر رئیس انجمن داروسازان ایران اظهار کرد: کیفیت داروهای ساخت داخل از وضعیت مناسبی نسبت به نوع خارجى داروها برخوردار است و هیچ گونه مشکلی از نظر کیفی ندارند.

به گزارش شفا آنلاین:وی بیان کرد: سازمان های نظارتی وزارت بهداشت در صورتی که کوچکترین احساسی در خصوص کیفیت نامطلوب داروهای تولیدی داشته باشند مسائل را به طور جدی پیگیر می شوند؛ خوشبختانه تا به امروز هیچ کمبود دارویی در کشور ایجاد نشده است.

رفع ٩٥ درصدى نياز دارويى كشور  از سوى شركت هاى  داروسازى ايرانى

مژدهی آذر عنوان کرد: در مقطعی خاص در برخى اقلام دارویی بنا به دلایلی دچار کمبود شده بودیم که در مقابل حجم بالای تولید داخل این اقلام به چشم نمی آمد؛  شرکت های دارو سازی ايرانى بیش از ۹۵ درصد نیاز کشور را برطرف می کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر صادرات دارو در ایران با مشکلاتی مواجه است که اختلاف قیمت دارو و نوسازی صنایع از دلایل اصلی این  موضوع محسوب مى شوند که برای رفع این مشکل اقداماتی انجام شده است اما کافی نیست.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: