کد خبر: ۱۶۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 20
اعتیاد یک معضل اجتماعی است و قطعا وقتی مردم و همه گروه‌های اجتماعی را بتوانیم در تحقق این رویکرد مشارکت دهیم؛ از نتایج خوبی هم برخوردار خواهیم شد
شفا آنلاین>اجتماعی>عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براهمیت مشارکت مردم در رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، گفت:همه گروه‌های تاثیرگذار جامعه ‌باید در امر مبارزه با اعتیاد مشارکت کنند تا بتوانیم با استفاده از پتانسیل اجتماعی، مشکلات و معضلاتی که در حوزه مواد مخدر وجود دارد، کاهش دهیم.

به گزارش شفا آنلاین،هاجر چنارانی اظهارکرد: اعتیاد(Addiction) یک معضل اجتماعی است و قطعا وقتی مردم و همه گروه‌های اجتماعی را بتوانیم در تحقق این رویکرد مشارکت دهیم؛ از نتایج خوبی هم برخوردار خواهیم شد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس با اشاره به الگو پذیری مردم از افراد شاخص جامعه افزود: مردم همیشه برای خودشان یک الگو دارند که تاثیرگذاری این الگوها بر روی جامعه اثر بخش تر است مثلا اگر از هنرمندان کمک بگیریم، بی شک شاهد اثرات مثبتی در طولانی مدت خواهیم بود.

به اعتقاد چنارانی، کلام هر فردی ممکن است بر فردی دیگر تاثیرگذار باشد بنابراین ضرورت دارد تا همه مردم در امر مبارزه با اعتیاد مشارکت کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به طرح کاهش مجازات قاچاقچیان مواد مخدر هم گفت: هدف اصلی مجلس در تصویب طرح کاهش مجازات قاچاقچیان مواد مخدر به خرده قاچاقچیانی بازمی‌گردد که ناخواسته در این دام افتاده اند و جزء عوامل اصلی قاچاق نیستند وگرنه حکم و مجازات‌های سنگین همچنان برای سرشاخه‌ها و کسانی که در راس هستند، برقرار است.
برچسب ها: اعتیاد ، قاچاق ، مواد مخدر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: