کد خبر: ۱۶۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 12
تمام رشته‌های پزشکی در کشور ما از قدمت دیرینه‌ای برخوردار هستند و ارتباط این رشته‌ها از لحاظ علمی با سایر کشورهای جهان از دیرباز برقرار بوده است.

شفا آنلاین>سلامت>دبیر انجمن چشم‌پزشکی(Ophthalmology) ایران گفت: در حال حاضر ایران در حوزه چشم‌پزشکی در بین ۱۵ کشور برتر دنیا قرار دارد و در منطقه هیچ رقیبی برای چشم‌پزشکان ایرانی وجود ندارد.

به گزارش شفا آنلاین،علی صادقی طاری دبیر انجمن چشم پزشکی ایران در نشست خبری رؤسای انجمن‌های علمی در خصوص جایگاه رشته چشم‌پزشکی اظهار داشت: تمام رشته‌های پزشکی در کشور ما از قدمت دیرینه‌ای برخوردار هستند و ارتباط این رشته‌ها از لحاظ علمی با سایر کشورهای جهان از دیرباز برقرار بوده است.

وی گفت: در حال حاضر رشته چشم‌پزشکی(Ophthalmology) در کشور ما با پیشرفت‌های قابل توجهی همراه بوده، به طوری که در حال حاضر در بین کشورهای منطقه رقیبی برای این رشته وجود ندارد. 

صادقی افزود: در حوزه چشم‌پزشکی، ایران در بین 15 کشور دنیا قرار دارد و خوشبختانه ما از نظر دانش نظری هیچ کمبودی نداشته و جزو کشورهای پیشرفته هستیم.

دبیر انجمن چشم‌پزشکی ایران تصریح کرد: چالش اصلی چشم‌پزشکان، بحث تکنولوژی است و اگر کشور ما از لحاظ تجهیزات پزشکی به روز شود، مشکل جدی در این زمینه نخواهیم داشت. 

وی در پایان گفت: رشته پزشکی مانند سال‌های گذشته جزو رشته‌های لوکس به شمار نمی‌رود که گسترش و پیشرفت سایر رشته‌ها باعث شده تا رزیدنت‌ها کمتر به این رشته گرایش داشته باشند.

برچسب ها: چشم پزشکی ، سلامت ، انجمن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: