کد خبر: ۱۶۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 10
فرماندار دشتستان دراین آیین گفت: احداث مجدد این بیمارستان با بیش از 50 سال قدمت بعد از حادثه آتش سوزی در دستور کار قرار گرفت.
شفا آنلاین>سلامت>عملیات اجرایی بیمارستان 240 تختخوابی 17 شهریور برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر روز یکشنبه در آیینی با حضور قائم مقام وزیر بهداشت(Minister of Health) آغاز شد.

به گزارش شفا آنلاین،فرماندار دشتستان دراین آیین گفت: احداث مجدد این بیمارستان با بیش از 50 سال قدمت بعد از حادثه آتش سوزی در دستور کار قرار گرفت.

ارسلان زارع با بیان اینکه دشتستان میزبان مراجعه کنندگان بیماران سایر شهرستانهای همجوار نیز است افزود: این بیمارستان در شش طبقه به مساحت 20 هزار مترمربع به مدت 36 ماه با اعتبار 760 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در این آیین اظهار داشت: آتش سوزی بیمارستان 17 شهریور حادثه تلخی بود و نیاز مردم شهرستان و سایر شهرستان های همجوار اقتضا می کرد که بیمارستانی جدید احداث شود.

ایرج حریرچی افزود:امیدواریم باتوجه به برنامه ریزی ها یک بیمارستان مدرن و مناسب و درخور مردم دشتستان در مدت معین احداث شود.

بیمارستان 17 شهریور برازجان ساعت چهار بامداد چهاردهم اردیبهشت سال 95 به دلیل اتصال برق در بخش قلب آن آتش گرفت که این امر باعث جانباختن بیمار 71 ساله بستری در این بخش شد.
برچسب ها: بیمارستان ، سلامت ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: