کد خبر: ۱۶۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 10
سبک زندگی در دنیای امروز که به دهکده جهانی تبدیل شده است، تغییر کرده و فشار و استرس بر افراد افزایش یافته است که در پی آن منجر به افزایش بیماری ها شده است
شفاآنلاین>سلامت> نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت بدهی حوزه درمان و سلامت توسط مجلس شورای اسلامی خبر داد و با اشاره به عدم توان مالی دولت، از افراد و موسسات خیّر در جهت تامین هزینه های بنیاد بیماریهای خاص در شهرستان، دعوت کرد.

به گزارش شفاآنلاین، علی اسدی در نخستین همایش فرشتگان نجات؛ گردهمایی بزرگان، فرهیختگان، حامیان و مبتلایان بیماریهای خاص در تالار وصال شهربابک با حضور دکتر میرزا بیگی معاون وزارت بهداشت و درمان و فرماندار شهربابک، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، بیان کرد: سبک زندگی در دنیای امروز که به  دهکده جهانی تبدیل شده است، تغییر کرده و فشار و استرس بر افراد افزایش یافته است که در پی آن منجر به افزایش بیماری ها شده است.


وی با اشاره به هدف از تشکیل بنیاد بیماری های خاص، افزود: بنیاد بیماری های خاص در جهت آگاهی دادن به افراد جامعه در زمینه پیشگیری از این نوع بیماری ها و کمک به درمان(Treatment) بیماران تشکیل شده است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرستان شهربابک با وجود ۵۰۰ پزشک متخصص در زمینه های مختلف و قابلیت راه اندازی دانشکده پزشکی و مرکز تحقیقات پزشکی و همچنین ایجاد مرکز تخصصی درمانی  می‌تواند شهرستان های مجاوررا پشتیبانی کند و جایگاه خود را در استان به دست آورد.

وی در ادامه داد: پزشکان (physicians)شهربابکی هم می توانند با کمک های مالی، علمی و تخصصی دین خود را به وطن و همشهریان خود ادا کرده و در جهت پیشرفت شهرستان گام موثری بردارند.

اسدی ایجاد تغییرات مثبت و پیشرفت در تمام زمینه ها را ملزم به وجود وحدت و همدلی دانست و تاکید کرد: باید از تک روی ها پرهیز کرد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور معاون وزیر بهداشت و حمایت های وزیر بهداشت، خواستار انتقال مشکلات حوزه بهداشت و درمان به وزیر شد و بیان کرد: بنده پیگیری های لازم را در جهت رفع مشکلات حوزه درمانی شهرستان خواهم داشت تا مردم شهرستان از امکانات بهداشتی و تجهیزات درمانی مطلوب و شایسته برخوردار شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: