کد خبر: ۱۶۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 07
کلمه لارینگوسکوپ از دو جزء لارینکس+اسکوپ تشکیل شده است. این وسیله برای مشاهده حنجره، تارهای صوتی و مجرای بین آنها استفاده می‌شود.

شفا آنلاین>سلامت>شرکت ورتون که بخشی از کمپانی فناوری‌های راپر است، یک "لارینگوسکوپ ویدئویی" قابل حمل جدید به نام گلایداسکوپ گو را منتشر کرده است.

به گزارش شفا آنلاین،کلمه لارینگوسکوپ از دو جزء لارینکس+اسکوپ تشکیل شده است. این وسیله برای مشاهده حنجره، تارهای صوتی و مجرای بین آنها استفاده می‌شود.این فناوری می‌تواند در رویدادهای ورزشی، نواحی بحران‌زده و یا در داخل بیمارستان برای روش‌های معمول و هر جا که لوله‌گذاری یا تصویربرداری در مسیر جریان هوا مورد نیاز است، استفاده شود.

گلاید اسکوپ گو در حال حاضر نامی قابل اعتماد در میان متخصصان بیهوشی و پزشکان است. این دستگاه هوشمند جدید دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی است که می‌توان آن را به سمت بالا و پایین کج کرد و این صفحه نمایش و بقیه اجزای دستگاه قابل هضم شدن و حتی شناور شدن هستند. بنابراین تمیز کردن آن مانند بسیاری از دستگاه‌های بالینی دیگر ساده است.

این دستگاه دارای باتری قابل شارژ برای 100 دقیقه استفاده مداوم بوده و می‌تواند در زمانی درحدود دو ساعت دوباره شارژ شود.در صورت لزوم، می‌توان از یک کابل برای شارژ دستگاه از طریق یک سوکت استاندارد برق استفاده کرد.

 همچنین یک درایو میکرو USB بر روی این دستگاه وجود دارد که به طور خودکار پروسه را ثبت کرده تا بعدا و در صورت لزوم بتوان آنها را بررسی کرد.این دستگاه دارای تیغه‌ای قابل تعویض بوده که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان و حتی نوزادان مناسب است.

لارینگوسکوپی معاینه حنجره با استفاده از یک آینه کوچک درست در زیر پشت کام و یا یک لوله سفت و سخت یا انعطاف پذیر به نام لارینگوسکوپ در دهان است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: