کد خبر: ۱۶۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 03
یکی از مواردی که مورد توجه وزارت بهداشت در دولت یازدهم قرار گرفت، احداث سلامتکده‌های طب سنتی در سراسر کشور به‌منظور افزایش و تسهیل دسترسی به خدمات ایمن و مؤثر در حوزه طب ایرانی بود و دانشگاه علوم پزشکی همدان به این حوزه توجه ویژه‌ای داشت.

شفا آنلاین>سلامت>مشاور وزیر و رییس دفتر طب سنتی ــ ایرانی ــ اسلامی وزارت بهداشت به فواید احداث سلامتکده‌های طب سنتی برای افزایش و تسهیل دسترسی مردم به خدمات طب سنتی که مورد توجه وزارت بهداشت است، پرداخت.

به گزارش شفا آنلاین،محمود خدادوست اظهار داشت: یکی از مواردی که مورد توجه وزارت بهداشت در دولت یازدهم قرار گرفت، احداث سلامتکده‌های طب سنتی در سراسر کشور به‌منظور افزایش و تسهیل دسترسی به خدمات ایمن و مؤثر در حوزه طب ایرانی بود و دانشگاه علوم پزشکی همدان به این حوزه توجه ویژه‌ای داشت.

وی در حاشیه افتتاح سلامتکده طب سنتی بدیع الحکمای همدان با حضور وزیر بهداشت، گفت: سلامتکده طب سنتی بدیع الحکمای همدان در فضایی بسیار مناسب و خرید یک باغ و عمارت متعلق به دوره قاجار از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) راه‌اندازی شد و امروز به‌عنوان یکی از مراکز ارائه خدمات طب سنتی ایرانی در فضایی آکادمیک و دلنشین به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

خدادوست گفت: در این سفر یک کلینیک ویژه تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینی با زیربنای 770 مترمربع به بهره‌برداری رسید و در آن خدمات تخصصی پزشکی به‌وسیله پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از جمله اطفال، قلب، جراحی، زنان و داخلی به مردم ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت فرهنگیان در شهرستان بهار با حضور مسئولان و خیرین سلامت آغاز شد و در تأمین زمین این مرکز، خیرین مشارکت داشتند البته بیمارستان 85تختخوابی شهرستان بهار تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود و آماده افتتاح خواهد بود.

خدادوست یادآور شد: در دولت یازدهم، سلامت از اولویت‌های اصلی و اساسی دولت بود و در طرح تحول سلامت شاهد کاهش هزینه‌های درمانی، افزایش دسترسی مردم به خدمات پزشکی و افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی بودیم که موجب افزایش رضایتمندی مردم از خدمات حوزه سلامت شد.

برچسب ها: طب سنتی ، سلامتکده ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: