کد خبر: ۱۶۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 02
یکی از دغدغه‌های مهم در چرخه دارو، پرداخت مطالباتی است که با تاخیر انجام می شود.
شفا آنلاین>سلامت>معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه از جمله معضلاتی که در حال حاضر صنعت داروسازی کشور با آن مواجه است کمبود نقدینگی بوده که امیدواریم به زودی رفع شود.

به گزارش شفا آنلاین،غلامرضا اصغری معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه از جمله معضلاتی که در حال حاضر صنعت داروسازی کشور با آن مواجه بوده کمبود نقدینگی است، عنوان کرد:  یکی از دغدغه‌های مهم در چرخه دارو، پرداخت مطالباتی است که با تاخیر انجام می شود.

وی  اضافه کرد: همه شرکت‌های دارویی باید در حوزه تولید داروهای کیفی تلاش کنند ما نیز تلاش می کنیم مشکل پرداخت مطالبات آنها را از طریق سازمانهای مرتبط بر طرف کنیم.

وی  عنوان کرد: انجام این مشکل به مدد همکاری‌های فرا بخشی و بین بخشی بویژه سازمان‌های بیمه گر، بانک مرکزی، سازمان مدیریت و وزارت بهداشت است که به رفع زود هنگام آنها بسیار امیدواریم.

دکتر اصغری اظهار کرد: با توجه به رایزنی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه و بیمه‌ها انجام شده قرار است مطالبات صنایع داروسازی حداکثر تا پایان شهریورماه و با بهره‌مندی از منابع مالی بیمه ها پرداخت شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در پایان بیان کرد: 90درصد از هزینه‌های حوزه بهداشت و درمان که مردم باید پرداخت می کردند پیرو طرح تحول نظام سلامت و توسط دولت پرداخت شده است.
برچسب ها: مزمن ، داروسازی ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: