کد خبر: ۱۶۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 28
وزیر بهداشت گفت: هنر همیشه می‌تواند معجزه کند؛ نقش هنر را در دوران انقلاب و دفاع مقدس در صحنه‌های ملی دیده‌ایم که به چه اندازه می‌تواند بر روی فرهنگ و رفتار مردم موثر باشد
شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت گفت: هنر همیشه می‌تواند معجزه کند؛ نقش هنر را در دوران انقلاب و دفاع مقدس در صحنه‌های ملی دیده‌ایم که به چه اندازه می‌تواند بر روی فرهنگ و رفتار مردم موثر باشد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر سید حسن هاشمی شب گذشته در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت(Health) گفت: جشنواره فیلم سلامت، جوان است، اما استقبال بالایی از آن شده و اگر ادامه یابد شاید رقیب جشنواره‌های مطرح کشور هم بشود.

وزیر بهداشت گفت: در دوران جشنواره زدگی، استقبال بالا از جشنواره فیلم سلامت نشان می‌دهد که سوژه‌های زیادی است که کار کردن روی آنها به توانمندتر کردن مردم (People)کمک می‌کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم خودشان به فکر سلامت خود و اطرافیان باشند.

بنابر اعلام وب‌دا، وزیر بهداشت یادآورشد: درست است که در حوزه‌هایی مانند صنعت و جاده مشکلاتی داریم، اما اگر جوان‌ترین افراد را در حوادث و سوانح از دست می‌دهیم، باید بپذیریم که در حوزه فرهنگ و رفتار مشکلاتی داریم.

هاشمی در پایان افزود: در حوزه سلامت روان و آسیب‌های اجتماعی قوای سه گانه و فرهنگ حاکم بر رفتار شخصی، خانوادگی و اجتماعی، مقصر هستند و لازم است آثاری ساخته شود که نتیجه آن توانمند شدن مردم باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: