کد خبر: ۱۶۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 27
در دولت یازدهم وزارت بهداشت عملکرد موفقی داشته و آقای قاضی‌زاده هاشمی فردی بوده که تحولات خوبی را در بخش درمان ایجاد کرده است.
شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: انتظار ما این است که در دولت دوازدهم توجه بیشتری به بخش بهداشت(Health) شود همچنین به موضوع پزشک خانواده اهمیت دهند و نظام ارجاع کامل شود.

به گزارش شفا آنلاین،اصغرسلیمی  با اشاره به هفته دولت و انتظارات نمایندگان از وزارت بهداشت، اظهار داشت: در دولت یازدهم وزارت بهداشت عملکرد موفقی داشته و آقای قاضی‌زاده هاشمی فردی بوده که تحولات خوبی را در بخش درمان ایجاد کرده است.

نماینده مردم با بیان اینکه هزینه بیماران را در بیمارستان‌ها کاهش داده است بیان کرد: اقدام مثبت دیگر نیز این بوده است که بحث زیرمیزی‌ها نیز در مراکز بیمارستانی حل شده است.

وی افزود: وزارت بهداشت در دولت یازدهم توانست پزشکان را در بیمارستان‌ها مقیم کند و نوسازی مراکز بیمارستانی کشور را در دستور کار قرار داده و همچنین طرح تحول سلامت را اجرا کرده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس ادامه داد: انتظار ما این است که در دولت دوازدهم توجه بیشتری به بخش بهداشت شود، به موضوع پزشک خانواده اهمیت دهند و نظام ارجاع کامل شود تا بتوانیم نام ایران را جزء کشورهایی مشاهده کنیم که در بخش سلامت رتبه خوبی در جهان دارند.

سلیمی متذکر شد: فاصله زیادی بین ایران با کشورهایی که رتبه خوبی در بخش سلامت دارند و از سرانه ملی خود هزینه می‌کنند، وجود دارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقداماتی که انجام شده فاصله را کمتر می‌کند تا آرزوهایی که برای بخش درمانی و بهداشتی داریم به خوبی محقق شوند، گفت: باید برنامه‌ریزی شود و با تیم فعال تری برای رسیدن به اهداف خود حرکت کنیم
برچسب ها: وزارت ، بهداشت ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: