کد خبر: ۱۶۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 27
سید تقی نوربخش روز یکشنبه در حاشیه گشایش مرکز جامع تصویربرداری پزشکی البرز در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد که رویکرد آتی این سازمان ، توسعه مراکز درمانی در مناطق محروم و کم برخوردار کشور است .
شفا آنلاین>سلامت>مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که این سازمان اکنون دارای 82 بیمارستان و 10 هزار تخت فعال بیمارستانی در کشور است .
به گزارش شفا آنلاین،سید تقی نوربخش روز یکشنبه در حاشیه گشایش مرکز جامع تصویربرداری پزشکی البرز در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد که رویکرد آتی این سازمان ، توسعه مراکز درمانی در مناطق محروم و کم برخوردار کشور است .

وی اظهار داشت: در دولت یازدهم بیمارستان های تامین اجتماعی(Social Security) در مناطق محروم ایلام ، زابل و بیرجند راه اندازی شد و اکنون 2 بیمارستان در دزفول و آبادان در دست ساخت است.
نوربخش گفت: همچنین ساخت 4 بیمارستان جدید در شهرهای شیراز، تهران ، مشهد و تبریز در برنامه کاری سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی(Social Security) افزود: تجهیز بیمارستان ها با استفاده از امکانات پزشکی داخلی و خارجی در برنامه کاری این سازمان است و تاکنون بخشی از نیازهای تجهیزاتی را از داخل تامین کرده ایم.

وی یادآور شد: در دولت یازدهم علاوه بر کیفیت بخشی به خدمات، گام های موثری برای توسعه مراکز تامین اجتماعی در مناطق محروم از جمله استان های لرستان و کردستان برداشته شد.

وی گفت: در استان البرز علاوه بر راه اندازی 2 بیمارستان و مرکز درمانی در شهرهای هشتگرد و فردیس ، اقدامات موثری برای توسعه مراکز تخصصی درمانی انجام شد و اکنون نیز مرکز تصویربرداری هسته ای البرز در دست راه اندازی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: