کد خبر: ۱۶۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 24
در تمام انتخابات نظام پزشکی تنها آرزویم سربلندی و سرانجام نیکو برای جامعه پزشکی است
       

شفا آنلاین:ایرج فاضل در آستانه روز پزشک گفت :اول شهریورماه زادروز حکیم ابوعلی سینا فخر پزشکی جهان را به جامعه سربلند پزشکی ایران تبریک عرض می‌کنم گو اینکه فکر می‌کنم با توجه به ماهیت این حرفه مقدس در حقیقت همه روز، روز پزشک است.

به گزارش شفا آنلاین:ایرج فاضل منتخب اول انتخابات نظام پزشکی تهران که یکی از مطرح‌ترین کاندیداهای انتخابات شورای عالی نظام پزشکی هم هست با اشاره به انتخابات پیش روی شورای عالی نظام پزشکی گفت: این روزها مصادف با مراحلی از انتخابات نظام پزشکی است و روز جمعه سوم شهریورماه نمایندگان هیئت‌مدیره نظام پزشکی همه شهرستان‌ها در جلسه مجمع شرکت می‌کنند و در طی این جلسه رئیس‌کل سازمان و اعضاء شورای عالی را انتخاب می‌کنند که امیدوارم این انتخابات به‌گونه‌ای برگزار شود که درشان و جایگاه روحانی این رشته باشد و 4 سال بعد ما با جامعه پزشکی منزه‌تر و با احترام تری مواجه باشیم.

در تمام انتخابات نظام پزشکی تنها آرزویم سربلندی و سرانجام نیکو برای جامعه پزشکی است. آرزو می‌کنم افرادی که انتخاب می‌شوند با یاری خداوند متعال در چهار سال آینده منشا خدمات بزرگ به جامعه پزشکی و مردم عزیز ایران باشند. وی در خصوص حاشیه‌هایی که در مورد انتخابات هیئت‌رئیسه استان تهران مطرح است گفت متاسفانه همیشه شایعاتی مطرح است که گاهی درست از آب درمی‌آید؛ اما با اطمینان به تمام اعضای شورای عالی و نمایندگان هیئت‌های منتخب سراسر کشور می‌گویم که به تلفن‌های ناشناس و وعده‌ووعیدهای بی‌اساس اهمیتی ندهند و به آنچه فکر می‌کنند درست است و به صلاح جامعه پزشکی است رای دهند و بدانند که این‌ها فعل‌وانفعالاتی است که پشتوانه و اصالتی ندارد صرفاً یک روش نامطلوب انتخاباتی است.


ایرج فاضل در ادامه افزود: من شرایط و زمینه بسیار مناسبی برای تعامل با وزارتخانه و وزیر بهداشت ، کمیسیون بهداشت و شورای عالی نظام پزشکی می بینم که تعامل بین این ها می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و یقین دارم این تعامل می تواند بسیاری از اختیاراتی که از نظام پزشکی گرفته شده را مجددا به آن برگرداند و من بهترین زمینه را برای همکاری را می بینم و امیدوارم هرآنچه که می شود در نهایت خیر و صلاح جامعه پزشکی در آن باشد. وزیر اسبق بهداشت گفت با توجه به شرایط آمده در جریان انتخابات برای من یا دیگران پذیرفتن اداره نظام پزشکی با این شرایط پیش آمده و این تفرقه فکری که ایجاد شد افتخار بزرگی نیست. ولی به نظر من هر پزشکی باید برای ساماندهی امور هر آنچه که از دستش برمی آید انجام دهد.سپید

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: