کد خبر: ۱۶۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 23
همه دوستی ها ارزش حفظ کردن ندارد، برخی از این ارتباطات بدون آن که متوجه شویم مشکلات زیادی را برای ما به وجود می آورد.

شفا آنلاین:دوست یکی از با ارزش ترین چیزها در زندگی هر فردی است. همه دوستی ها<friendships> ارزش حفظ کردن ندارد، برخی از این ارتباطات بدون آن که متوجه شویم مشکلات زیادی را برای ما به وجود می آورد.


به گزارش شفا آنلاین:همه ما برای دوستی احترام زیادی قائل هستیم و کلمه دوست برای ما به شدت محترم است. همه ما می دانیم دوست خوب باعث پیشرفت ما می شود. پس چرا از بعضی دوستی ها احساس خوبی نداریم؟ حالمان گرفته می شود و اوقاتمان تلخ. همه دوستی ها ارزش حفظ کردن ندارد، برخی از این ارتباطات بدون آن که متوجه شویم مشکلات زیادی را برای ما به وجود می آورد.

نشانه هایی وجود دارد که زمان پایان یک رابطه دوستی را به اعلام می کند. نشانه هایی که بیشتر اوقات نادیده گرفته می شود:

_ از جنبه های منفی شخصیت دوست تان خوشتان نمی آید یا متوجه صداقت نداشتن وی شده اید.

_ همیشه همه کارها را شما انجام می دهید : اگر دوستی شما یک طرفه است، زمان آن رسیده است که در ارتباط خود تجدیدنظر کنید. بهتر است این قانون را به یاد بسپارید حمایت ها باید دوطرفه باشد و تقسیم کارها عادلانه. پس الان از خود بپرسید «آیا همیشه من همه کارها را انجام می دهم یا فقط همین یک بار است؟»

_ از خود واقعی تان دور شده اید : اگر زمانی که در کنار دوستان تان هستید از شخصیت واقعی خود دور شده اید، این ترس در شما وجود دارد که وی اگر خود واقعی شما را بشناسد دیگر با شما دوست نخواهد بود.

_ خود را مسئول شاد کردن دوست تان می دانید : شما مسئول شاد کردن شخص دیگری نیستید؛ اما شما می توانید بخشی از شادی وی باشید.

_ نبود اعتماد : اگر به دوست خود اعتماد ندارید یا به صداقت وی شک دارید، بدون معطلی دور او را خط بکشید.

_ از نظر شخصیتی کمبود دارد : اگر دوست شما مدام در حال نق زدن، غیبت کردن، مسخره کردن یا کارهایی از این قبیل است، شایسته دوستی با شما نیست.

_ زمان های کمی از رابطه دوستی خود احساس رضایت می کنید : زمانی که دوستی هیچ چیزی را به شما اضافه نمی کند بهتر است به رابطه خود پایان دهید.

اگر بعد از خواندن این مطلب دریافتید که این نشانه ها در بین برخی از دوستان تان وجود دارد، بهتر است به آرامی از وی فاصله بگیرید و ارتباط خود را کم کنید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: