کد خبر: ۱۶۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 15
یکی از وزارتخانه‌هایی که در دولت یازدهم طرح و برنامه داشت و در واقع نقشه راهی را برای خودش تعریف کرده بود، وزارت بهداشت و درمان بود و از این جهت عملکرد قاضی زاده هاشمی بسیار مثبت بوده است.

شفا آنلاین>سلامت>نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: قاضی زاده هاشمی پدیده غیر اخلاقی زیرمیزی در بیمارستان ها که مردم و جامعه پزشکی از آن بسیار ناراحت بودند را کنترل و مدیریت کرد.

به گزارش شفا آنلاین،محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌نظر من یکی از وزارتخانه‌هایی که در دولت یازدهم طرح و برنامه داشت و در واقع نقشه راهی را برای خودش تعریف کرده بود، وزارت بهداشت و درمان بود و از این جهت عملکرد قاضی زاده هاشمی بسیار مثبت بوده است.

این نماینده مجلس افزود: دکتر هاشمی توانست بیمارستان‌های دولتی را به هویت اصلی‌شان باز گرداند و دوباره احیا کند. او با تلاش بی وقفه امکاناتی را در بیمارستان‌های دولتی فراهم کرد که با بیمارستان‌های خصوصی برابری می‌کرد و این اتفاق برای افراد متوسط و پایین جامعه بسیار خوشایند است، چرا آنها امکان استفاده از خدمات بیمارستان‌های خصوصی را ندارند.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند خانواده بیمار به جز مریضی بستگان خود دغدغه دیگری نداشته باشند، گفت: تقریبا بخش قابل توجهی از این مشکل با تلاش وزارت بهداشت مرتفع شده است. اگر چه همچنان مشکلاتی وجود دارد اما اجرای طرح تحول سلامت، بسیار خوب و ارزشمند بود و وزیر بهداشت به این آرزوی رهبری توجه بسیار ویژه‌ای داشت.

برچسب ها: پزشکی ، زیرمیزی ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: