کد خبر: ۱۶۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 08
"اختلالات پیش امده در روند برگزاری انتخابات و لغو ناگهانی رای گیری اینترنتی که فرصت رای گیری را از برخی همکاران سلب نمود صرف نظر از نتیجه رای گیری مورد اعتراض بسیاری از کاندیداهای محترم و هوادارانشان است."


شفاآنلاین>جامعه پزشکی>در پی اعلام نتایج انتخابات پرحاشیه 30 تیرماه، ائتلاف صنفی امید سلامت با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک به داوطلبانی که حائز اکثریت آرا جهت عضویت در هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ شدند، از تمامی اعضای جامعه پزشکی که علیرغم لغو ناگهانی رای گیری اینترنتی نهایت تلاش خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات به کار بستند به ویژه همکارانی که این ائتلاف را مورد حمایت قرار دادند صمیمانه قدردانی کرد.

به گزارش شفاآنلاین، این ائتلاف دراطلاعیه اش همچنین تلاش ارزنده  ان دسته از کاندیداهای محترم که با حضور در عرصه رقابت زمینه ساز افزایش مشارکت جامعه پزشکی شدند لکن به هیات مدیره نظام پزشکی راه نیافته اند ارج می نهد و امیدوار است ظرفیت مشارکت جویانه این عزیزان در مدیریت نظام پزشکی مورد استفاده قرار گیرد.
اختلالات پیش امده در روند برگزاری انتخابات(election) و لغو ناگهانی رای گیری اینترنتی که فرصت رای گیری را از برخی همکاران سلب نمود صرف نظر از نتیجه رای گیری مورد اعتراض بسیاری از کاندیداهای محترم و هوادارانشان است. این ائتلاف از هیات نظارت انتخابات تهران و هیات مرکزی نظارت انتظار دارد به اعتراضات همکاران با دقت رسیدگی و از همه ظرفیتهای قانونی استفاده نمایند تا از حقوق رای دهندگان و داوطلبان و نیز اعتبار و حیثیت جامعه پزشکی و سازمان نظام پزشکی صیانت شود. اطلاع رسانی شفاف در خصوص علل بروز اختلال در روند برگزاری انتخابات و نیز فرایند رسیدگی به اعتراضات مورد انتظار جامعه پزشکی است.
با ارزوی فردای بهتر برای جامعه پزشکی
ائتلاف صنفی امید سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: