کد خبر: ۱۶۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 24
دستور رئیس قوه قضاییه درباره پرونده انجمن خیریه بیماران کلیوی صرفاً برای حمایت از بیماران کلیوی بستری دربیمارستان بوده است.
شفا آنلاین>سلامت>دستور رئیس قوه قضاییه درباره پرونده انجمن خیریه بیماران کلیوی صرفاً برای حمایت از بیماران کلیوی بستری دربیمارستان بوده است.

به گزارش شفا آنلاین،ا روابط عمومی قوه قضائیه در پی نامه انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی به رئیس قوه قضاییه آورده است: متاسفانه این خبر بنحو نامطلوبی در رسانه ها بازتاب داشت.

دراین اطلاعیه آمده است: دستور رئیس قوه قضاییه با توجه به درخواست استمهالی که برای جلوگیری ازتخلیه بیمارستان(مرکز دیالیز واوان) مورد نظر و برای رفاه حال بیماران کلیوی صورت گرفته و این دستورهیچگاه به معنای رسیدگی مجدد به این پرونده و یا تجدیدنظر در حکم صادره نبوده است.

این اطلاعیه می افزاید: بنابراین با توجه به این مهلت سه ماهه در دستور رئیس قوه قضاییه، مطالب مذکور نشر اکاذیب بوده و قابل تعقیب کیفری می باشد.

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی درنامه ای از رئیس قوه قضاییه خواسته بود برای بازگرداندن مرکز دیالیز واوان به این انجمن جهت ادامه خدمات درمانی این مرکز به بیماران کلیوی اقدام کند.
برچسب ها: سلامت ، دیالیز ، انجمن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: