کد خبر: ۱۶۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 25
کارشناسان سلامت برای افزایش نرخ امید به زندگی رعایت سه نکته را به افراد توصیه می‌کنند: پایین نگه داشتن وزن، عدم استعمال سیگار و خودداری از مصرف مواد الکلی سه اقدامی است که برای افزایش نرخ امید به زندگی افراد ضروری هستند.
شفا آنلاین: کارشناسان سلامت برای افزایش نرخ امید به زندگی رعایت سه نکته را به افراد توصیه می‌کنند: پایین نگه داشتن وزن، عدم استعمال سیگار و خودداری از مصرف مواد الکلی سه اقدامی است که برای افزایش نرخ امید به زندگی افراد ضروری هستند.      



به گزارش شفا آنلاین:گروهی از متخصصان دانشگاه میشیگان در بررسی خود دریافتند نرخ امید به زندگی در افرادی که در سن ۵۰ سالگی وزن طبیعی دارند و سیگار و مواد الکلی مصرف نمی‌کنند نسبت به میانگین مردم آمریکا هفت سال بیشتر است. همچنین احتمال ناتوانی و معلولیت در این افراد شش سال به تاخیر می‌افتد.

متخصصان آمریکایی معتقدند رعایت این سه نکته نه تنها به افراد کمک می‌کند زندگی طولانی‌تری داشته باشند بلکه از زندگی طولانی‌تر و بدون معلولیتی بهره‌مند شوند.

نرخ امید به زندگی در آمریکا برای مردان و زنان به ترتیب ۷۸ و ۸۲ سال است، اما برای گروه‌های کم خطر این رقم به ترتیب ۸۵ و ۸۹ سال است.سپید
Reuters

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: