کد خبر: ۱۵۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶ - 2017July 22
میزان توقف افراد در حوزه رای گیری پنج دقیقه و در موارد شلوغی30 دقیقه بود. شکایاتی در خصوص تبلیغات داشتیم که هیات نظارت گزارشات را رسیدگی خواهد کرد.

شفا آنلاین>سلامت>رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی گفت: میزان توقف افراد در حوزه رای گیری پنج دقیقه و در موارد شلوغی30 دقیقه بود. شکایاتی در خصوص تبلیغات داشتیم که هیات نظارت گزارشات را رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش شفا آنلاین،علی جعفریان رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی عصر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: انتخابات سازمان نظام پزشکی برگزار و مشکل عدم رای گیری الکترونیکی حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد که هیچ کس از این موضوع خوشحال نیست. اگر انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شد تجربه خوبی در اختیار ما قرار می‌گرفت.

وی بیان کرد: ساز و کار و امنیت بالا بود و در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام شد. بیشترین نگرانی این بود که رای آنها به درستی شمرده نشود و اطلاعات گروه‌های مختلف به هیات‌های اجرایی داده و مسئولیت اش حفظ اشتغال افراد در حوزه‌های رای گیری بود و محل خدمت اشتغال در دوره‌های گذشته ملاک نبود.

جعفریان ادامه داد: من با کارت سازمان نظام پزشکی(Medical Council) در هرجایی رای می‌دادم و ثبت نمی‌شد، ولی امسال تاییدیه را از مناطق مختلف گرفتند و بقیه در اختیار وزارت بهداشت بود و هیات‌های اجرایی هیچ گونه دخالتی نداشت و یک نگرانی در بین افراد بود که در شمارش آرای صحیح مشکلی بوجود نیاید و به همین خاطر رای گیری الکترونیکی ملغی شد.

وی تاکید کرد: در رای‌گیری حضوری تایید هر فرد به صورت الکترونیکی بود و در صورت تایید نشدن با ارائه مدارک و با تایید رئیس حوزه می‌توانستند رای دهند.

وی تصریح کرد: میزان توقف افراد در حوزه رای گیری پنج دقیقه و در موارد شلوغی 30 دقیقه بود. شکایاتی در خصوص تبلیغات داشتیم که هیات نظارت گزارشات را رسیدگی میکند.

برچسب ها: انتخابات ، پزشکی ، سازمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: