کد خبر: ۱۵۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۶ - 2017July 21
وزیر بهداشت گفت: اجرای طرح تحول سلامت در دولت دوازدهم با جدیت و تلاش بیشتری ادامه خواهد یافت
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای طرح تحول سلامت در دولت دوازدهم با جدیت و تلاش بیشتری ادامه خواهد یافت.

به گزارش شفا آنلاین، سیدحسن قاضی زاده هاشمی عصر روز جمعه در آیین بهره برداری از مرکز فوق تخصصی جراحی قلب شاهرود در گفت وگو با خبرنگاران افزود: خدمات ارزنده دولت یازدهم در عرصه بهداشت و درمان ، کشور را متحول کرد و یکایک مردم قدردان این امر هستند.

وی اظهارداشت: بهره برداری از طرح های حوزه بهداشت و درمان در شهرستان شاهرود نمونه ای از خدمات دولت در این بخش است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد : با ساخت مرکز جراحی قلب، از این پس مردم شاهرود در صورت نیاز به این خدمات به دیگر نقاط کشور عزیمت نخواهند کرد.

وی یادآور شد : دولت تدبیر و امید موفق شد با اجرای بیمه سلامت(Health insurance) در کشور، هزینه بیماران شهری را به 9 درصد و هزینه بیماران روستایی را به سه درصد کاهش دهد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد : مردم شهید پرور استان سمنان همانند دیگر هموطنان باید از بهترین خدمات حوزه درمان برخوردار شوند.

وزیر بهداشت ، دانشگاه علوم پزشکی(Medical science) شاهرود را یکی از بهترین دانشگاه های کشور دانست و گفت : وجود استادان فرهیخته و پرتلاش، این دانشگاه را قادر ساخته است تا با معیارهای بین المللی خدمات ارائه کند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عصر جمعه برای بهره برداری از 6 طرح درمانی و بهداشتی با صرف 30 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان شاهرود سفر کرده است.

مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود ، بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی و پژوهشی-درمانی این بیمارستان، بخش سی تی اسکن مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی بهار و اجرای مرحله چهارم هتلینگ مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی امام حسین(ع) از جمله این طرح هاست که امروز به حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

قاضی زاده هاشمی وزیر کابینه یازدهم تاکنون پنج مرتبه به شهرستان شاهرود سفر کرده است.
بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان های سمنان، گرمسار و دامغان از جمله برنامه های روز شنبه دومین روز سفر وزیر بهداشت به استان سمنان اعلام شد.
در استان سمنان 2 دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان های سمنان و شاهرود فعالیت دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: