کد خبر: ۱۵۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۶ - 2017July 22
شناخت به فرآیندهای مهم مغزی نظیر تفکر، یادگیری، فهم و یادآوری اشاره دارد. سکته که موجب کاهش جریان خون به مغز می شود، می تواند موجب اختلال در این توانایی ها شود.

شفا آنلاین:پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه پیتزبرگ می گویند نتایج بررسی صورت گرفته بر روی ۱۳ آزمایش بالینی نشان می دهد که ورزش درمانی <Therapeutic Exercies>به طورکلی برای تقویت قدرت شناخت بیماران سکته ای خوب و مفید است.و ورزش می تواند حرکت، قدرت و کیفیت زندگی و همچنین قدرت شناخت این افراد را بهبود بخشد

به گزارش شفا آنلاین:شناخت به فرآیندهای مهم مغزی نظیر تفکر، یادگیری، فهم و یادآوری اشاره دارد. سکته که موجب کاهش جریان خون به مغز می شود، می تواند موجب اختلال در این توانایی ها شود.

باوجودیکه این نتایج جدید نیستند، اما به وضوح تاکید می کنند که ورزش دقیقا چگونه عمل می کند. به عنوان مثال آنها تاکید می کنند که تلفیق ورزش هوازی در حد متوسط و ورزش قدرتی و تعادلی در بهبود فعالیت مغزی بیماران سکته ای به شدت کارآمد و موثر است.

در این مطالعه، تیم تحقیق نتایج ۱۳ آزمایش بالینی که در مجموع شامل ۶۳۹ بیمار بهبود یافته از سکته بود را بررسی کردند.

با وجودیکه در هر مطالعه، میزان و نوع ورزش متفاوت بود، اما تیم تحقیق دریافت بیمارانی که ورزش می کردند در مقایسه با کسانی که ورزش نمی کردند توانایی های فکری بهتری عمدتا از لحاظ توجه و سرعت پردازش داشتند. پزشکان بدون مرز،

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: